HTTP/:;Irinamateias.ro

19.04.2011

Ovidiu Liteanu - Aleluia, Glorie, Osana!


Doream ca viaţa să-mi petrec pe-acest pământ
Îi trecătoare, zboară iute ca un vânt
/:Eu nu ştiam că Dumnezeu din cer e Tatăl meu
Mi-a pregătit o viaţă-n Cerul Său!:/

COR: /:Aleluia Glorie Osana!:/
Aleluia Glorie, Aleluia!

Dar într-o zi pe Dumnezeu L-am auzit
El m-a chemat întoarce-te fiu rătăcit
/:Întoarce-te acasă, Eu te chem copilul Meu
Întoarce-te să fii cu Dumnezeu!:/

Sunt istovit păcatele m-apasă greu
N-aş merita să mă numesc copilul Tău
/:Dar Glasul Tău o Doamne-mi răcoreşte inima
Cu dragoste mă chemi în Casa Ta:/

Orice păcat ai fi făcut ţi le-am iertat
La Golgota pe cruce ISUS le-a luat
/:ISUS e Fiul Meu, El de păcat te-a curăţit
Cu sânge a plătit, căci te-a iubit:/

Să fii slăvit în veci de veci TATĂ Ceresc
Eu n-am cuvinte ca să pot să-Ţi mulţumesc
/:Primeşte-mi inima, cu drag eu azi Ţi-o dăruiesc
Deschisă-I pentru Fiul Tău Ceresc:/

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Imi place!

disa spunea...

Si mie, Elena.