HTTP/:;Irinamateias.ro

10.02.2011

"Iubire ascunsa"-protagonistii-ep. 42



Sunt frumosi, frumosi!
Am constatat ca acest film este in topul preferintelor celor care-mi viziteaza blogul. Imi pare rau ca n-am gasit episoade traduse, asa cum e cazul celorlalte filme turcesti de pe blog.
Un subiect care te tine cu sufletul la gura.
Ai ce invata din film. Protagonistii filmului traiesc o iubire imposibila si vinovata. Imi pare rau, si de ei, si de cei din anturajul lor.
Inima omului e o mare enigma, iar iubirea sincera si dezinteresanta nu prea are sorti de izbanda.

Episoade mai apropiate de stadiul la care a ajuns filmul pe Kanal D:
http://www.youtube.com/watch?v=eWElhsp3Mto

Mergeti si aici: http://disa-amestecate.blogspot.com/2011/01/iubire-ascunsa-film-turcesc.html#

Edit: Pe masura ce ne apropiem de final, pe care sper ca-l anticipati, imi pare rau de drama pe care o traiesc personajele.
Soarta omului este cruda, mai ales, atunci cand nu reusesti sa i te opui.

Daca te pui in pielea lui Bihter, o intelegi foarte bine. Viata alaturi de un batran bogat nu-i mai surade, cand are in preajma un barbat ca Behlul.
Adnan este tipul omului bun, bun din cale-afara, dar, ca orice indragostit de sotia sa, e naiv si credul. Cand se dezmeticeste, e prea tarziu...
http://www.youtube.com/user/askimemnu,
AICI, puteti vedea alte episoade din filmul preferat.

2 comentarii:

mazgalica spunea...

E singurul serial pe care l-am urmărit de pe Kanal D și nu mi-a părut rău. Îmi pare rău doar de final...nu mă așteptam.

disa spunea...

n-am pierdut niciun episod. Cunosteam finalul, deoarece am urmarit anticipat pe youtube.