HTTP/:;Irinamateias.ro

05.02.2011

Filmul "Dragoste si pedeapsa" -in atentia fanilor

Dupa cum am observat, din vizionarile de pe blogul meu, acest film este in atentia fanilor  filmelor turcesti, printre care ma numar si eu.
Va propun sa-l vedeti pe actorul principal, Murat Yildirim, in diferite ipostaze:
Poze

"Murat Yildirim face parte din generaţia tânără de actori ai Turciei, nedevenind celebru decât din 2006, când a jucat în serialul Furtuna. Murat declară că actoria a fost dintotdeauna o pasiune şi un vis pe care a reuşit, din fericire, să-l realizeze. Dacă diploma de absolvire arată că este de fapt inginer mecanic, nu acelaşi lucru l-ar spune şi milioane de fane din toată lumea ale actorului, care-i sorb acestuia din priviri fiecare apariţie. Primul său rol în seriale tv a fost cel din Olumsuz Ask (O dragoste fără de sfârşit), pentru ca în următorul an, 2004, să primească două roluri în serialele Copiii mei şi Minciuna. Adevăratul succes l-a atins în 2006, când a fost distribuit în Furtuna."
Asi / Asi - Împotriva destinului (2007) - Demir Dogan, un alt film de succes.http://www.cinemagia.ro/actori/murat-yildirim-76733/ 

Aici: 
  Distributie Ask ve ceza
Nurgül Yesilçay Nurgül Yesilçay Yasemin Murat Yildirim Murat Yildirim Savas Baldar Tomris Incer Tomris Incer Sahnur Baldar
Kerem Atabeyoglu Kerem Atabeyoglu Pala Halil Kumova Halil Kumova Ahmet Moran Oktay Gürsoy Oktay Gürsoy Cem
Cenk Ertan Cenk Ertan Bora Emrah Elçiboga Emrah Elçiboga Esref Gökçe Yanardag Gökçe Yanardag Nazan

2 comentarii:

Sandra Veneziani spunea...

Olá, que sua tarde esteja tão ensolarada e linda como a minha.
Vim, te oferecer uma lembrancinha pelos 407 seguidores e pelas 40 mil visitas, que dia-a-dia tocam o meu coração.
Deus, te abençõe!
san

disa spunea...

Multumesc, draga mea!
Domnul sa fie cu tine!