HTTP/:;Irinamateias.ro

03.12.2010

Clarificarile lui Iosif Ton

Am gasit pe blogul unei persoane, pe care o apreciez, dealtfel, un articol care a suscitat numeroase comentarii, majoritatea, rauvoitoare, la adresa unui om care n-a facut altceva decat sa adanceasca studierea Bibliei, si sa puna in practica noile precepte, pe care, sunt sigura, ca le cunostea si inainte de "convertirea" sa la  "strajeri", dar le-a acordat mai putina atentie.
De aici, o avalansa de critici din partea "fratilor" sai.

Iosif Ton
Iosif Ton
Clarificarile le-am gasit prima data pe blogul http://roseinthedesert.wordpress.com/2010/12/03/iosif-ton-clarificari-2/

8 comentarii:

Anonim spunea...

1. Nu functioneaza linkul la: acesta

2. Linkurile la Iosif Ton 1 si 2 sint inversate.

3. Miscarea Strajerii este interdenominationala, nu este vorba de infiintarea unei noi denominatii. Iosif Ton nu s-a... convertir, Iosif Ton s-a adociat acestei miscari.

disa spunea...

Multumesc pentru atentionari.
Precizarile la cele semnalate de mine sunt binevenite.
Cine vrea sa aprofundeze cele semnalate de mine, are unde.

elena marin-alexe spunea...

Iosif Ton este o mare personalitate a crestinilor baptisti care alucrat enorm pentru aducerea la mantuire si evanghelizarea Romaniei in epoca comunista.
Acum a fost botezat cu Duhul Sfant.Mare Dumnezeu avem.
Dumnezeu sa-l binecuvanteze pe Ton!
Dar si sa-i ierte pe barfitorii si detractarii sai.

elena marin-alexe spunea...

Cu noroi arunca doar cel ce are mainile murdare. Ca sa-ti permiti sa judeci pe fratele tau trebuie sa fi lucrat pentru Domnul de 10 ori mai mult decat el si nici atunci Biblia nu-ti da voie caci ochii tai sunt incetosati de barna .
Ai dreptate Disa draga mea.Eu stiu ce a facut Ton in timpul comunismului, pentru Hristos.Mi-e deajuns sa-l iubesc si sa-l respect.
Sperietoarele de ciori de azi, care il vorbesc de rau nu au facut ieri decat ce fac si azi.

disa spunea...

Elena, cand l-am vazut si auzit eu, imediat dupa revolutie, m-am gandit ca acestui om minunat ii lipseste doar un singur lucru:plinatatea Duhului Sfant.

disa spunea...

Elena, eu stiu ca scrie in Biblie ca orice pacat va fi iertat, in afara de hula impotriva Duhului Sfant, asa ca merita sa ne rugam pentru acei care comit, zilele acestea, acest mare pacat. De neiertat!

elena marin-alexe spunea...

Intr-adevar asta l-a infuriat asa tare pe satana, ca Iosif Ton a primit plinatatea Duhului Sfant.
Dumnezeu sa-i faca dreptate dupa dragostea SA.

disa spunea...

Elena, unii crestini neaga lucrarea cea mai minunata din viata traita cu Dumnezeu. Oare de ce?