HTTP/:;Irinamateias.ro

29.12.2009

Tu nu pleci niciodata-Ami si Crista

Tu nu pleci niciodata de la mine
Tu nu pleci niciodata de la mine
Si nici o clipa singur nu ma lasi
/Puterea Ta e taina ce ma tine
Din cel dintai la cel din urma pas/

Nu sunt decat un abur ce se-nalta
Un fir de praf indragostit de-o stea
/Dar Tu mi-ai pus in suflet o speranta
Ce nimeni Altul nu mi-o poate da/

Au fost odata rauri de pacate
Dar sangele Salvarii a scris : NU
/Oricate-au fost eu le-am uitat pe toate
Si bine stiu ca vrei sa uiti si Tu/

Tu nu ma lasi, nici nu ma uiti vreodata
Strabat cu Tine munti inalti si lunci
/Eu n-am sa vad nici moartea niciodata
Ci eu voi fi ascuns in Tine atunci/

Sunt fericit chiar daca vrei sa sufar
Cand valuri vin si vanturi grele bat;
/Plutesc pe ape ca un fir de nufar
Pe care Tu-l pastrezi mereu curat /

Iti multumesc ca esti cu mine-n lume
Iti multumesc ca ma iubesti mereu
/Iti multumesc ca Tu mi-ai dat un nume
Ca-n Tine sunt si Tu esti Dumnezeu/

Niciun comentariu: