HTTP/:;Irinamateias.ro

19.12.2009

Retragerea videoclipurilor Siminei

Am aflat cu durere despre retragerea videoclipurilor Siminei Palincas de pe Youtube.
Am apreciat-o foarte mult pe aceasta cantareata de muzica crestina, care, dupa mine, este cea mai buna, si ar putea egala orice alta cantareata celebra din lumea intreaga prin vocea si frumusetea ei.
Din pacate, a fost destul de criticata de multi pe Youtube, unde a adus bucurie in sufletul multor ascultatori -printre ei, numarandu-ma si eu-prin cantarile ei.
"Ce semeni  aceea culegi", se spune in Sfanta Scriptura.
Mi-am amintit ca am purtat cu ea o scurta corespondenta pe youtube, dar, din nefericire, pentru mine, nu mai am decat o bucatica din mesajul ei, si doar mesajele mele inegrale.
Sper ca nu se supara ca fac aici referire:
 "Simina, ai vrea sa apari la ...?(citez eu un anumit post de televiziune).
Mi-ar placea mult sa cunoasca si marele public muzica divina pe care o canti?

Iti doresc sa fii fericita, ca binecuvantata esti din plin!"
Putin din mesajul ei :
Message original :


> hy Dia,,,sunt Simina, vreau sa te salut si sa iti multumesc pentru toata sustinerea pe care o am di... "
a facut referire la sustinerea mea, prin comentariile pe care le-am facut la cantecele ei de pe youtube.
Eu i-am raspuns:

"DRAGA MEA, NU TE CUNOSC PERSONAL, NU AM AVUT FERICIREA NICI SA TE VAD INTR-O BISERICA, DOAR TI-AM AUZIT CANTECELE, DAR IMI PLAC ATAT DE MULT, INCAT ZILNIC IMI INCEP ACTIVITATEA CU UN CANTEC DE-AL TAU.


As dori sa se promoveze muzica ta si pe alte site-uri. Eu am inceput deja sa postez. Trebuie sa facem ceva pentru trezirea spirituala a tineretului.

O sa-ti mai scriu si alte mesaje, si ma rog pentru tine sa nu te dai batuta, si sa-ti duci menirea mai departe. Acelasi lucru e valabil si pentru surioara ta (Gabriela)
Domnul sa va binecuvanteze si sa va rasplateasca pentru tot ceea ce faceti pentru El! "

Imi pare rau ca si "copiii Domnului" stiu sa arunce cu noroi in cineva care face o " lucrare" pe OGORUL MANTUIRII.
CE SA NE MAI MINUNAM DE CEI CARE IL CUNOSC MAI PUTIN PE DUMNEZEU...

Niciun comentariu: