HTTP/:;Irinamateias.ro

11.12.2009

Dupa alegeri...

Din ce observ, din ce mai citesc pe ici-colo, imi dau seama ca lucrurile au luat-o razna rau de tot.
De vina sunt tot alegatorii ca n-au stiut sa transeze lucrurile; adica sa incline balanta ori intr-o parte ori in alta, prin voturile lor, si, atunci, nu s-ar mai putea vorbi de "legitimitatea" unuia sau a altuia.

Motive puerile, invocate de alegatori, in legatura cu candidatii:

Nu-l aleg pe X:
-ca seamana cu seful meu
-vorbeste prea sofisticat
-e moale
-se lasa influentat
-imi taie din salariu
-voteaza seful meu cu el.

Votez pe Y:
- ca-i popular
ca tine cu poporul
-ca m-am obisnuit cu el
-ca-i singur contra tuturor, etc.
Cam la acestea se limiteaza gandirea majoritatii alegatorilor, din preajma mea, cel putin.
Televiziunile s-au impartit in doua, si nu e de mirare ca si rezultatele s-au impartit fix la 2.
Doamne, apara-ne pe toti, si pe cei de stanga si pe cei de dreapta!

Niciun comentariu: