HTTP/:;Irinamateias.ro

15.11.2008

Premonitie despre accidentul surorii mele

M-a fascinat de cand ma stiu aceasta calitate a cuiva de-a avea posibilitatea sa prevada anumite evenimente-din pacate, tragice-, in ceea ce ma priveste pe mine ca "prevazatoare". Va supun atentiei cateva din aceste "calitati". Eram cu sora mea si cu cumnatul in masina lor. El conducea ca nebunul, si, odata ajunsa acasa, a trebuit sa iau o pastila de calmare din cauza stresului acestei calatorii. Am spus atunci ca nu va trece mult si el va face accident. Era vineri. Luni dimineata, se grabea la serviciu. Conducea intempestiv, ca de obicei.. De dupa un autobuz, i-a iesit brusc o femeie in cale. A franat si masina s-a intors de 3 ori peste cap. El nu a avut nicio zgarietura, dar sora mea a fost proiectata pe geamul din spate al masinii-un Aro-, ridicata la un metru inaltime, si proiectata pe caldaram. Rezultatul accidentului, a fost devastator: fracturi multiple, doar mainile nu au fost atinse, ca ele sa se ridice in rugaciune spre Dumnezeu. Am avut premonitie sau nu?

Niciun comentariu: