HTTP/:;Irinamateias.ro

15.02.2014

Cioacă, eliberat!

http://disa-amestecate.blogspot.ro/2014/01/cioaca-vinovat.html
Aici vorbeam despre ceea ce cred eu despre Cioacă. Iată c-a venit şi timpul să fie eliberat. Mă bucur că intuiţia nu m-a înşelat. Chiar dacă, până la urmâ, îl vor încarcera din nou, eu rămân, constat, la părerea mea. Ca mamă de băieţi, cunosc bine limbajul trupului celui care minte. Nu m-am înşelat până acum. Felicitări avocatei lui care a fost încrezătoare în nevinovăţia lui.
Chiar dacă, poate, va fi pentru scurt timp, sunt bucuroasă că este cu băieţaşul său.
Deşi am această părere despre Cristian Cioacă, asta nu înseamnă că nu regret dispariţia Elodiei...Sper, ca intr-o zi, să se facă lumină totală în acest caz.
Felicitări jurnaliştilor care au avut încredere în el, şi au cercetat cazul, de-a lungul anilor.                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Niciun comentariu: