HTTP/:;Irinamateias.ro

01.08.2013

Iertarea ne face bine

De pe FB.

"Ultima treapta a iertarii, cel putin pentru mine, a fost sa ma rog pentru oamenii care m-au ranit - si fac asta destul de des, ori de cate ori vechile resentimente sau durerea acumulata ies la suprafata. Ma rog sa fie sanatosi si fericiti; este un fel de act suprem de bunatate - o vindecare prin spiritualitate daca vreti sa o numim asa.
Iertarea este unul dintre cele mai valoroase daruri pe care mi le-am facut mie insumi, pentru ca odata cu iertarea am facut loc in viata mea pentru ca libertatea si permisiunea de a merge mai departe, fara povara trecutului sa apara si acum pot sa ma bucur de ceea ce viata imi ofera in momentul prezent. Este ca si cum o greutate ce mi se agatase de glezne a fost in sfarsit data jos si acum sunt din nou liber sa ma misc in voie.
De fapt, imi dau seama ca eram singurul care putea sa elimine aceasta povara."
~ Shawn W. Larson

Niciun comentariu: