HTTP/:;Irinamateias.ro

17.06.2013

Când munți de nedreptate-Nicolae Moldoveanu

 Când munți de nedreptate,
 îmi stau în drum mereu,
 ce-ai face Tu, Isuse,
 de-ai fi în locul meu?
 -Eu aș răbda-n tăcere,
 prietenul meu drag.
 Dreptatea, pân-la urmă,
 surpa-va munți șirag.

 Când ura mă lovește,
 când duhul geme greu,
 ce-ai face Tu, Isuse,
 de-ai fi în locul meu?
 -Eu aș iubi  și-aș ține
 spre cer inima Mea,
 iubirea-nvinge ura,
 oricât ar fi de grea.

 Când îndoieli mi-ncearcă
 credința-n Dumnezeu,
 ce-ai face Tu, Isuse,
 de-ai fi în locul meu?
 -Eu Mi-aș plecă genunchii,
 c-atunci, în Ghetismani,
 Prin rugă, prinzi putere
 să treci peste dușmani.

 Când cei mai dragi m-apasă,
 și-s tot mai singur eu,
 ce-ai face Tu, Isuse,
 de-ai fi în locul meu?
 -Eu aș urca în pace
 al crucii sfânt calvar.
 Nu bezna nopții-nvinge,
 ci zorii, când răsar !

Niciun comentariu: