HTTP/:;Irinamateias.ro

18.05.2013

Te-am căutat

Te-am căutat Isuse, pe drumul vieţii mele,
În noaptea cea mai tristă, dar şi în bucurii
Când am fost foarte slab, şi fără mângâiere
Tu mi-ai fost sprijin tare şi pace, zi de zi.

Căci Te-am chemat ades în rugăciune
Îngenuncheat de-atâtea zeci de ori
Cerându-Ţi Tată, ca în Sfântul Nume
Cu braţul Tău, în greu să mă-nconjori.

Cerându-Ţi biruinţa şi-un strop de alinare
Cu inima plângeam, ca nimeni să nu ştie
Dar Tu vedeai de sus că-n lacrime amare
Se-amestecau adesea, dureri şi bucurie.

Doar gândul veşniciei mă ţine pe-a Ta cale
Dorinţa mea nestinsă de-a fi în cer cuTine
Iubirea ce-ai sădit-o asemeni ca pe-o floare
Şi mâna Ta cea caldă ce-n ajutor îmi vine.

Căci ce aş fi eu oare, fără deTine Tată
Şi cum aş rezista, în lumea asta-nfrântă?
Când prea puţini mai au o inimă curată,
Şi tot mai mulţi Te-aud, dar nu Te mai ascultă.

Dar eu mă-ncred în Tine, şi-n bunătatea Ta
În veşnica iubire ce ştiu că mi-o păstrezi,
Şi am s-aştept în taină, oricât ar mai dura
Căci chiar dacă azi taci, eu ştiu că Tu lucrezi.

La vremea hotărâtă când totu-i pregătit
Din cerul slavei Tale am să primesc răspuns
Şi-atunci vedea-vor toţi acei ce m-au rănit
Că Cel ce mi-a dus greul, ai fost doarTu, Isus.

Cu mânaTa de Tată tristeţea mi-alungai
Dar omul avea grijă, să mi-o aducă iar,
Şi-acel moment de pace pe care mi-l lăsai
Se transforma pe loc, în lacrime de-amar.

Dar ştiu că va veni o zi de sărbătoare,
Unde tot greul vieţii va trece ca în vânt
O zi de bucurie, şi-o veşnică splendoare
Cu Tatăl Dumnezeu, Fiul şi Duhul Sfânt.

Atunci al nost' Păstor, ne va striga pe nume,
Şi-n dragostea eternă în braţe ne va strânge,
Când nu va mai fi cine, speranţa să ne-o curme
Şi lacrimi de durere din ochi nu vor mai curge.

Niciun comentariu: