HTTP/:;Irinamateias.ro

27.11.2012

Cuvinte cu litera "P"

Litera   "P" :
-Cum te numesti, Domnule ?
-Petru Popescu .-Si ce lucrezi ?
- Prepar pesti pentru pulverizat. -Bine, dar ce anume operatii faci ?
-Pun pestele pe placi, potrivesc placile pe plite, pregatesc patru putini pentru  pestele prajit, pulverizez pasta produsa, pun pe pungi. . .

-Dar de ce vorbesti numai cu "P"?
-Poftim ?-De ce vorbesti numai cu "P"?
-Pot pronunta pe P perfect perceptibil.
-Ei, asta e acum ! Pun ramasag ca la intrebarile mele vei gresi.
-Primesc.-Pe cit ?
-Pun prinsoare pe patru poli ! -S-a facut. Spune-mi ce-ti place sa maninci ?
-Peste, pastravi, plachie, potirnici, piftie piperata, pirjoale, pastrama,
papricas, papanas, porumbei, pui pane.


-Si ce vin bei ?
- Pinot, pelin, porto..
-Si ce desert ?
-Placinte, prajituri, pepene, prune, pere, portocale, piersici.
-Dar inghetata obisnuesti ?
-Putin profiterole, parfait .
- Spune-mi cum iti petreci timpul liber ?
-Primavara prefer plimbarile pe potecile padurilor, prin parcuri. - Dar vara ?
-Pescuiesc.- Si iarna ?
-Patinez..- Te pomenesti ca poti sa-mi spui o poezie numai cu litera "P"?
-Pot. -Asta nu o mai cred. Spune-o !

POEZIA POETULUI PETRU POPESCU:
"Prin pustiuri, peste pietre
Pasari, pilcuri pribegesc
Parasindu-si puii proprii
Pe pamintul parintesc.
Prima pasare, pilotul
Plescaia puternic pliscul
Plutea privind pamintul
Pajistea, padurea, piscul."

-Bine ! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei cind ai plecat ?
-Paraschiva papusico . . pentru prinz presara putin patrunjel pe potarnichi. Pa ! -Vad ca am pierdut.
-Pardon, platesti patru poli pentru pierderea pariului !
-Platesc.
-Pune paralele pe portofel.-Inca o intrebare . . .
-Poftim !...-Ce adresa ai matale ?
-Prelungirea Popa Petrescu 4, parter, plecind prin Pingari, peste pod . . . !

Niciun comentariu: