HTTP/:;Irinamateias.ro

19.02.2012

Kevin Costner, despre Whitney Houston

"Actorul  Kevin Costner a glumit, spunand ca e greu de inteles ca el si Whitney aveau ceva in comun - eu sint alb, ea e de culoare, eu doar incerc sa cant, ea canta - si invitatii au inceput sa rida. Dar ce avem in comun, de exemplu, e ca amandoi am crescut intr-o biserica baptista". Lumea incepe sa aplaude.

Emotionat, Costner a vorbit si despre latura fragila a lui Whitney Houston, numind-o "cea mai mare cantareata a secolului XX". Kevin Costner a povestit ca intrebarile care o macinau pe Whitney, cele private, erau de fiecare data legate de sinceritate si de indoiala. "Am fost buna cu adevarat? Sau oamenii sunt doar politiciosi?".
"E un lucru inevitabil care vine odata cu faima - sa-i spunem dubiu, sa-i spunem frica...", a explicat Costner, reamintindu-si o scena din timpul filmarilor pentru pelicula "Bodyguard", cand artista isi inlocuise singura machiajul pentru film cu unul mai puternic, cu care era obisnuita pentru videoclipuri. "Am intrebat-o de ce a facut-o si mi-a spus: Voiam sa arat si mai bine, cel mai bine! Whitney, daca m-ai auzi acum, ti-as spune nu doar ca ai fost cea mai buna, ai fost extraordinara!", a povestit Costner.
La finalul discursului, lumea din biserica s-a ridicat si l-a aplaudat pe Costner in picioare."

De aici:http://www.adevarul.ro/life/Cermonia_funerara_a_lui_Whitney_Houston_LIVE_TEXT_0_648535397.html#

Niciun comentariu: