18.02.2012

Nenorocirea loveşte pe oricine


Copil sau adult, tânăr sau bătrân, sărac sau bogat, credincios sau ateu, cu toţii suntem pândiţi de nenorociri.
În biserica pe care o frecventez, o fetiţă de doar trei anişori s-a înecat în timp ce mânca. Ce tragedie pe sărmanii părinţi ! Dar ce să facă, viaţa merge mai departe...
De cand ma stiu, in satul meu, au existat doar 2 întâmplări nefericite.
Un ginere s-a certat cu socrul lui. Scandalul a degenerat, si ginerele l-a lovit in cap cu o sapa. Daca n-o facea, celalalt era pregătit sa il lovească cu un par. Bătrânul a decedat in curand.
A doua-un vecin s-a otrăvit cu soda caustica.
Astăzi, nu-i zi sa nu auzim de grozavii.

26 de comentarii:

ioan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
ioan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
disa spunea...

"...nu trebuie sa-mi impartasiti gandul meu.'
Chiar nu ti-l impartasesc!
Oare de ce cand apare o lucrare minunata, Cel Rau vrea s-o zadarniceasca...?
Cred ca cu asta am concluzionat.

disa spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ioan spunea...

Draga tinere, bine ar fi ca eu sa gresesc dar scriptura nu greseste niciodata. Cerceteaza bine versetele care le-am pus in comentariul meu, versete pe care cred ca le-ai sarit sau le-ai ignorat. Baza "invidiei" mele sta bazata pe aceste versete. Fi linistit, nu sunt invidios. De-a Domnul ca misiunea Speranta sa adune dupa ei oameni de zece mii de ori mai multi decat a adunat pana acum, insa calitate nu cantitate. Domnul Isus spunea ca ucenicul nu este mai presus de invatatorul sau. Asta nu-ti spune nimic?
Eu as prefera alinierea dupa Isus nu dupa oameni.
Cerceteaza bine scripturile daca doresti sa cunosti adevarul asa incat sa nu fi inselat; daca te intereseaza cu adevarat viata vesnica. Mai repet inca odata: biblia are raspunsuri la toate problemele vietii.
As vrea un lucru sa mai spun; biblia arata ca in spatele tuturor oamenilor mari nu au stat multimi de oameni. Insusi Domnul Isus nu a avut multi ucenici. A a vut odata 70 care l-au parasit si a ramas cu 12, din care unul era un drac. In final au ramas 11. Nu e un nr. mare. Proorocul Ilie a ramas singurul prooroc in Israel. Elisei a avut un singur slujitor pe care l-a pierdut pana la urma. Ieremia, Ezechel,proorocul Mica si lista poate continua. Desi Dumnezeu si-a proslavit Numele Sau prin viata si mesajul pe care acesti oameni l-au dus mai departe, oamenii acestia nu au cautat sa atraga multimile. Nu au avut un "spate" tare, dimpotriva, biblia a lasat sa se vada unele slabiciuni din viata lor. Dar ce conteaza cel mai mult e ca acesti oameni au castigat inima lui Dumnezeu. Si daca au avut pe cineva cu ei acela era Dumnezeu.
Daca ma intereseza personal ca cineva sa fie in spatele meu (asa cum imi sugereai ) atunci as vrea ca Domnul Isus sa ma inconjoare pe dinainte si pe dinapoi si nimeni altul ci eu sa fiu in urma pasilor Domnului si Mantuitorului meu Isus Hristos. Crede-ma ca-mi este de ajuns. Las multimile de oameni in spatele altora, nu sunt gelos.
Ramani cu bine!

disa spunea...

"De-a Domnul ca misiunea Speranta sa adune dupa ei oameni de zece mii de ori mai multi decat a adunat pana acum, insa calitate nu cantitate.'
Daca din zecile de mii care vin sa-i asculte, macar cativa se vor intoarce, va fi un castig pentru mantuire.
Mediteaza1

Anonim spunea...

Tu care ai scris acest comentariu esti un idiot,esti un lup in blana de oaie,acest comentariu al tau e pura invidie
Asa a hotarat Dumnezeu sa il chema acasa,asta nu inseamna ca daca tu o sa mori intr-un accident cumplit nu esti copilul lui Dumnezeu

disa spunea...

Adevarat!!!

cristina spunea...

cine esti tu ioan sa judeci viata si moartea unui om?oare nu d-zeu da cate zile vrea,cui vrea.cand biblia spune"uitati-va cu bagare de seama la sfarsitul vietii lor" se refera la faptul ca sunt singuri,neampliniti,fara dumnezeu,fara mangaiere,nu la faptul ca mor la 10-20-30 de ani si nici ca mor intr-un accident sau de vreo boala.prin ceea ce afirmi tu,"inchizi"portile raiului pt toti martirii sau oamenii care au murit la o varsta tanara.tine minte ca nu conteaza cand si cum mori si cine te asteapta acolo.sper ca d-zeu sa te lumineze.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

eu am cunoscut pe marius cInd a ajuns la cluj, unde a si pus cu ajutorul lui Dumnezeu ,care acum este studioul de Inregistrari speranta tinerilor. Vocea lui parca era din cer.Eu am fost cazut de la credinta,dar domnul asa a lucrat ca ma chemat,dar dupa multa lupta am Inteles ce a trebuit sa fac.Imi aduc aminte cu mare placere cIteva melodi pe care Marius le-a cIntat atunci cInd l-am cunoscut ,si acuma le mai fredonez, dar foarte greu Imi mai amintesc toate versurile. Sincer Imi pare foarte rau de ce sa IntImplat.Domnul sa Il aiba In paza sufletul,Odihneasca-sa In pace

Anonim spunea...

Pt tine cel ce ai piatra in mana. Am vazut ca ti ai luat mult timp sa judeci pe fr Marius viata lui moartea lui. Si inca dupa judecata care ia i facut o se vede ca te dai drept " sfant" oare tu ti ai facut propria ta judecata sa vezi cum sati cu Dumnezeu? La cati oameni le ai vorbit despre Dumnezeu? Cate zile de post, rugaciune ai dus inaintea Domnului pt fratii care incearca sa l vesteasca pe Isus? Poate daca ti ai acorda tie personal atata timp cat ai stat si ai judecat acest frate care si a daruit viata in mana Domnului si a fost o unealta in mana Domnului.. daca te ai cerceta singur nu ai fi scris acest mesaj atat de plin de ura... pocaieste te si nu mai judeca pe nimeni. Eu personal cand vad oameni ca tine ma rog ca Domnul sa le deschida ochii. Si ma rog la fel si pt tine Domnul sa te ierte. Nu as fi scris mesajul acesta insa sper ca Domnul sa aiva mila de tina si sa te trezeasca pana nu e prea tarziu. Daca esti in viata sterge mesajul si pocaieste te si zi Domnului o rugaciune pt familia ui Marius ca Domnul sa i binecuvanteze.

disa spunea...

Cata rautate pentru unii oameni!
Arunca cu noroi in cineva care nu se mai poate apara... Si de ce? Doar pentru ca nu vor putea ajunge nicicand la statura morala a celui care a facut ceva in viata pentru Domnul si pentru semeni.

Anonim spunea...

@ioan:
Măi frate Ioane, dar oare de când crezi dumneata că Dumnezeu are ceva împotriva cuiva? De când, oare, Dumnezeu dorește moartea unui om, fie el păcătos sau sfânt? Am rămas uimit când am citit începutul comentariului tău - am rămas uimit și nu am citit mai departe. Că nu cred că aveam ce! Sincer! Iartă-mă că sunt sincer, dar asta este! Fratele meu, Biblia spune cu totul altceva, și anume că Dumnezeu nu vrea moartea păcătosului, ci întoarcerea lui. Lasă-i pe frații de la Speranța, că nu cred că ai adus atâta rod cât au adus ei! Eu, recunosc, aș vrea să am roadele lor! Decât să judecăm pe alții, mai bine ne pocăim noi înșine! Fii binecuvântat! Amin!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

am citit majoritatea mesajelor de aici si am ramas fara cuvinte cand am vazut ce expresii folosesc asa zisii nostri pocaiti. Am vazut mai sus ca unul din comentatori il facea pe fratele Ioan idiot iar altu in alt fel. Cum se poate sa existe asemenea cuvinte printre pocaiti? Nu pot sa cred ca e adevarat. Intai vedeti barna voastra si apoi incercati sa scoateti paiul fratelui Ioan. NU iau apararea nimanui eu un cunosc cazul lui Marius Gorcea si nu comentez despre el ci eu comentez despre voi care va dati sfinti. Daca fr ioan a gresit lasa ca este cine sa il judece... voi vorbiti de judecata dar un vedeti ca si voi judecati??? macar fr Ioan a vb políticos. Fara suparare dar nu santeti demni de numele Pocaiti. D-l sa aibe mila de toti ca pacatosi si mandrii mai suntem NU cumva sa ne atinga cineva unde ne doare ca sarim 10 metrii in sus. Halal de pocainta voastra sa va fie rusine. Mie mi-a placut melodiile lui Marius si imi plac si acum.

Anonim spunea...

Eu vreau sa iti zic prietene ca nu procedezi bine deloc eu sunt medic neurochirurg operez pe creier si pe coloana e o meserie foarte grea dar frumoasa am ajuns aici cu ajutorul Domnului Slujesc Lui Dumnezeu l am cunoscut personal pe Marius in privinta credintei era un om foarte strict dar ce imi amontesc cel mai bine eram cu el la masa si auzit de un pastor care a cazut de la credinta, sa ridicat in picioare Marius si a zis haide ti sa ne rugam pentru omul acesta, am rams uimiti privea cu o credinta viata prin Domnul Isus, tu ai zis ca facea spectacol, eu am dreptul sa te contrazic stii de ce Biblia spune sa cantam cu bucurie el canta cu pasiune pentru Dumnezeu ridica mana in sus ca intradevar traia ce canta. Vreu sa iti mai spun ceva ca tine au mai venit multi la noi la clinica si din nefericire i am cunoscut inimte sa aiba vreo boala erau asa de siguri pe ei si ei taiau si spanzurau si se credeau cei mai sfinit ei cand a venit boala in viata lor sa schimbat era alt om nu uita poate vine in viata ta cancerul sau alte boli ti se va schimba viata ta si vreau sa te asigur ca altcumva vei privi viata, si iti vei da seama ca viata este scurta si ca merita traita pentru Dumnezeu nu sa ii judeci pe altii ci sa ii incurajez sa ii ajuti sa urce daca au cazut. Prietene nu uita ce ti am zis si poate poate dar sper sa ni fie cazu sa treci pe la noi pe la clinica ne vom intalnii si atunci voi putea sta fata in fara de vorba cu tine daca Dumnezeu va randui asta desi nu iti doresc iti dorescdoar binecuvantare alaturi se familia ta sanatate si te salut cu Psalmul 20

Anonim spunea...

Eu vreau sa iti zic prietene ca nu procedezi bine deloc eu sunt medic neurochirurg operez pe creier si pe coloana e o meserie foarte grea dar frumoasa am ajuns aici cu ajutorul Domnului Slujesc Lui Dumnezeu l am cunoscut personal pe Marius in privinta credintei era un om foarte strict dar ce imi amontesc cel mai bine eram cu el la masa si auzit de un pastor care a cazut de la credinta, sa ridicat in picioare Marius si a zis haide ti sa ne rugam pentru omul acesta, am rams uimiti privea cu o credinta viata prin Domnul Isus, tu ai zis ca facea spectacol, eu am dreptul sa te contrazic stii de ce Biblia spune sa cantam cu bucurie el canta cu pasiune pentru Dumnezeu ridica mana in sus ca intradevar traia ce canta. Vreu sa iti mai spun ceva ca tine au mai venit multi la noi la clinica si din nefericire i am cunoscut inimte sa aiba vreo boala erau asa de siguri pe ei si ei taiau si spanzurau si se credeau cei mai sfinit ei cand a venit boala in viata lor sa schimbat era alt om nu uita poate vine in viata ta cancerul sau alte boli ti se va schimba viata ta si vreau sa te asigur ca altcumva vei privi viata, si iti vei da seama ca viata este scurta si ca merita traita pentru Dumnezeu nu sa ii judeci pe altii ci sa ii incurajez sa ii ajuti sa urce daca au cazut. Prietene nu uita ce ti am zis si poate poate dar sper sa ni fie cazu sa treci pe la noi pe la clinica ne vom intalnii si atunci voi putea sta fata in fara de vorba cu tine daca Dumnezeu va randui asta desi nu iti doresc iti dorescdoar binecuvantare alaturi se familia ta sanatate si te salut cu Psalmul 20

Anonim spunea...

buna,din intamplare am ajuns aici si am vazut aceste comentarii,draga ion,nu stiu cine esti dar eu stiu persoane care sau pocait dupa ce au auzit pe Marius cantand,si vreau sa te intreb,cati oameni sau pocait ascultandute pe tine prpavaduind evanghelia sau cantand sau prin trairea ta.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

buna.din intamplare am deschis pagina aceasta ci citind comentariile voastre mi-a venit in minte cateva versete din BIBLIE in care spune asa: Efeseni cap5 v4 SA NU SE AUDA NICI CUVINTE PORCOASE, NICI VORBE NECHIBZUITE, NICI GLUME PROASTE, CARE NU SUNT CUVIINCIOASE:CI MAI DEGRABA CUVINTE DE MULTUMIRE V6 NIMENI SA NU VA INSELE CU VORBE DESARTE:CACI DIN PRICINA ACESTOR LUCRURI VINE MANIA LUI DUMNEZEU PESTE OAMENI NEASCULTATORI. V8 ODINIOARA ERATI IN INTUNERIC: DAR ACUM SUNTETI LUMINA IN DOMNUL. UMBLATI DECI CA NISTE COPII AI LUMINII V9 CACI ROADA LUMINII STA IN ORCE BUNATATE, IN NEPRIHANIRE SI IN ADEVAR. Domnul sa va binecuvanteze

Anonim spunea...

cum sa inteleg, daca Stefan a fost omorit cu pietre inseamna ca nu era cu Dumnezeu. Dar Dumnezeu spune in Biblie ca Stefan era sfint.
Dumnezeu hotareste cind sa sfirseasca viata unui om pe pamint. Asa e planul Lui. Nu huliti impotriva Duhului Sfint ca asta nu se iarta.

Anonim spunea...

Buna,am notat foarte mult ca noi crestini suntem aceia ce judecam foarte mult. imi pare asa de rau pt. cei ce stiu bine sa judece, cunosc scripturile foarte bine, dar din pacate am notat ca nu iubesc, puteti sa stiti biblia pe de rost sa aveti toate darurile spiritului sfant dar fara dragoste nu sunteti absolut nimic.citit mai bine biblia si folositio pt.a arata oamenilor dragostea lui dumnezeu pt. noi toti, si va rog frumos nu va dati dea intrecera cine stie sa judece mai bine impuscand cu cuvinte din biblie....mai bine dati-va dea intrecerea in a va arata dragostea unu fata de altu...iar daca nu aveti dragoste in inima voastra cereti lui dumnezeu sa va umple de dragostea lui pt. oameni. pace fratilor in numele lui Isus cristos fiul lui dumnezeu.Amen

Anonim spunea...

ioane stai linistit, tu nu te-ai pocait inca, daca ai atata ura in inima, sper sa traiesti mult, poate.. poate...

ovidiu spunea...

buna ioan,am dat si eu din greseala de tine si de "spectaculoasele" tale comenturi.
asi vrea sa-ti adresez doua intrebari la care iti cer respectos un raspuns:
1.ce varsta avea Isus cand a murit si in ce conditii?
2. ce fel de comentarii faceai daca te aflai sub crucea Lui atunci?

Dariu spunea...

E clar ca Dumnezeu e Suveran si face ce vrea pe pamant si in cer insa daca veti citi intreg pasajul(Evrei 12,13) din care a fost extras versetul amintit de ioan veti observa ca toti acestia nu au murit distranduse "la mare", pt ca ei nu au cautat lucrurile acestea. Cei care au mai practicat pescuitul stiu ca in general nu se poate pescuii cand valurile sunt destul de tulburi si mai ales ca nu s-a mai vazut asa ceva de 30 de ani, asa ca nu stiu ce pescuit a fost acolo pe o asa vreme.// Nu vreau sa fiu prea critic insa una e viata de scena, care poate fi o alta fata, si alta e viata personala, dupa care vom fi judecati...asa ca doar Domnul stie ce e in inima fiecaruia. Oricum nici eu, nici tu care citesti acest comentariu nu il putem trimite in iad sau rai ci el si-a ales singur locul, asa k noua nu ne ramane decat...sa veghem!!