HTTP/:;Irinamateias.ro

17.01.2012

Sora Maria din Portland

"Sora Maria din Portland". Asa este cunoscuta, in tara, aceasta femeie minunata, care este o binecuvantare pentru multi cetateni romani din tara noastra, nu doar din judetul meu, ci chiar din altele.
Nu cunosc prea multe din biografia sa, dar am retinut ca mama ei, cand era insarcinata cu ea, a fost arestata de Securitate, pe motive de credinta. Fetita ei, cea despre care va vorbesc, a crescut mai mult timp fara mama, pana s-a eliberat cea intemnitata pe nedrept.

De ce este atat de speciala sora Maria? De ani de zile, face mai multe zboruri in tara, unde aduce resurse financiare, cu care alina suferinta multor napastuiti din bisericile din orasul meu si nu numai. Desi are o varsta de peste de 70 de ani, nu precupeteste niciun efort, zburand peste mari si tari, ca sa isi intalneasca concetatenii sai.
Nu doar atat, ci si faptul ca e o crestina adevarata, care ne vorbeste de fiecare data despre minunile pe care le face Dumnezeu in viata diferitelor persoane, precum si-n familia ei.
Cand isi ia ramas-bun de la cei pe care i-a vizitat, canta in fata auditoriului cate o cantare plina de har, transmitand celor care o asculta sentimente de inaltare, intr-o vreme in care dragostea multora pentru Hristos s-a racit.
Am amintit doar cateva lucruri din viata unei fiinte, pentru care voluntariatul este chiar modul sau de-a fi.
Stiu c-a fost si-n alte tari sarace din Africa.
Multi o poarta in rugaciunile lor, din care-si trage si ea puterea si determinarea.
Domnul s-o tina in viata, cu sanatate, putere si multe binecuvantari pamantesti si duhovnicesti! O merita din plin.
Cei care ma pot ajuta sa intregesc aceste cateva randuri, despre acest om minunat, o pot face, trimitandu-mi comentarii, iar eu voi reedita materialul.
Va multumesc!

Niciun comentariu: