HTTP/:;Irinamateias.ro

26.12.2011

Tot despre...Murat Yildirim (personajul Savas) din "Dragoste si pedeapsa"

Iata ce-am mai aflat despre indragitul actor:

"Murat Yildirim (personajul Savas) este căsătorit cu Burcin Tezinoglu (actriţa ce poate fi văzută în serialul Ezel, la Kanal D, în fiecare miercuri de la 21:30). De curând, el a fost întrebat dacă este dificil ca ambii soţi să aibe acceaşi meserie...iar el a spus că absolut deloc.


“Ne înţelegem foarte bine. Amândoi întâmpinăm situaţii de genul ... plecăm dimineaţă şi ne mai întoarcem peste 2 zile. Eu ştiu foarte bine ce sacrificii cere această meserie, ştiu ce se întâmplă pe platourile de filmare... şi ea ştie tot ce se întâmplă în viaţa mea, care îmi sunt problemele, bucuriile... din această cauză ne înţelegem foarte bine.”- mărturiseşte Murat.

Întrebat fiind dacă este adevărat că are o “înțelegere” cu soţia pentru a nu se uita la scenele celuilalt când este vorba de scene de amor, Murat răspunde:

“M-am amuzat foarte tare când am citit acest lucru în presă. Am crezut că este o glumă. Am aflat acest lucru odată cu voi. Nici nu am vorbit de acest subiect şi nici nu avem o astfel de “înțelegere”. Dacă prin absurd am lua o astfel de decizie de ce am face-o publică?”

La întrebarea: Cât de des îţi vezi soţia? Murat a răspuns:

“Încercam să ne facem programul astfel încât să avem o zi două pe săptămână doar pentru noi şi măcar una întreagă să o petrecem împreună. Se întâmplă uneori să nu avem nicio zi liberă, din păcate. Eu am filmări 5-6 zile pe săptămână, ea mai are norocul să lucreze doar patru zile, dar ne vedem seara acasă de cele mai multe ori.”

Sursa: http://www.kanald.ro/Seriale/Dragoste-Si-Pedeapsa/stiri/Nurgul-Yesilcay-Si-Murat-Yildirim-Despre-Viata-In-Afara-Filmarilor-La-Dragoste-Si-Pedeapsa/

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Vă doresc un AN NOU Minunat !
Am citit şi mi-a plăcut. De obicei, răspunsurile le întrebările reporterilor, sunt stereotipe ca şi acestea; aici nu a fost cazul, ca de altfel în oricare situaţie când avem de-a face cu o Personalitate puternică.
~
Am întârziat pe anul acesta, dorind să fac un post comun celor 9 bloguri. Nu ştiu dacă va mai fi, deşi articolul era gata demult; îmi mai trebuia o [FOTO mai specială]- creată de mine -, dar nu mi-am imaginat că va dura atât de mult.
~
Cornelius, :)
PS:
cred că o să mă uit un pic şi pe www.poezii.biz, dar nu am timp să comentez şi acolo (deocamdată) ~,