HTTP/:;Irinamateias.ro

17.07.2011

Doar Tu, Domnul meu

Cine-mi este pace în marea furtună?


Cine e cu mine când fulgeră,tună?

Cine este cu mine mereu!?!

Dacă nu Tu, Domnul meu!

Cine e cu mine când singur mă simt?

Când în piept teamă, fiori se aprind…

Cine e cu mine când îmi este greu?

Dacă nu Tu, Domnul meu!



Cine cu mine când sunt la răscruce?

Cine-i cu mine când ziua se duce?

Cine-i cu mine când temeri vin mereu?

Dacă nu Tu,Domnul meu!



Cine e cu mine când lacrimi pe-obraz

Se scurg şi simt că-s singur în necaz…

Cine e cu mine când suspin din greu?

Dacă nu Tu, Domnul meu!



Cine e cu mine când ispite se ivesc?

Şi-n piept mai aprig ele lovesc!?!

Cine mă scoate la liman mereu?

Dacă nu Tu, Domnul meu!



Cine e cu mine când vechiul duşman

M-atacă, el, şarpele cel viclean?

Cine-mi e pavăză şi scut mereu?

Dacă nu Tu, Domnul meu!



Ştiu cine este, căci în orice ceas,

Doar Tu lângă mine ai ramas…

Statornic, credincios mereu

Fii binecuvântat, o, Dumnezeul meu!

-Amin-

De Tabita Ioniţă

De AICI

Niciun comentariu: