HTTP/:;Irinamateias.ro

29.04.2011

Stafilococie dentara

Deoarece in familia mea exista persoane care se confrunta cu problema parodonozei, am cautat pe Internet care ar fi solutia la aceasta boala a dentiei, si iata ce-am gasit:

"Institutul Cantacuzino a anuntat ca produce trusa de vaccin stafilococic D (dilutie), care se administreaza pentru tratarea paradontozei.

"Boala parodontala are mai multe forme, una dintre acestea fiind inflamatia gingiei si a structurii parodontale din cauza unor infectii. Se caracterizeaza prin culoare rosu inchis a gingiei, sangerare la periaj, supuratia pungii parodontale cu distrugerea osului alveolar si inlocuirea lui cu un tesut moale de granulatie, cu pierderea suportului osos al dintelui urmat de mobilizarea si caderea acestuia", ne-a declarat dr. Ion Bogdan Georgescu, medic primar stomatolog la spitalul Malaxa.

Boala debuteaza chiar si la varste tinere, dar este mai frecventa la persoane de peste 50 de ani.

Dupa studiile epidemiologice efectuate, boala exista la peste 30 la suta din populatie. "In anii '80 am emis ipoteza etiologiei stafilococice a bolii parodontale si din acest motiv am folosit vaccinul stafilococic pentru stimularea imunitatii", spune dr. Georgescu.

Trusa de vaccin stafilococic D se administreaza subcutanat in brat, fiind nevoie de 15-18 inoculari la prima serie. Reimunizarea trebuie facuta la 6 luni, 1 an si 2 ani. Un studiu recent a relevat faptul ca pe esantionul de varsta 35-45 de ani, ponderea de reducere a pungilor gingivale este de 95 la suta, afirma dr. Georgescu. Vaccinul se poate aplica in orice faza a bolii, fiind un tratament curativ si nu profilactic. "


Scuze ca nu mi-am nota si sursa, dar am copiat mai multe informatii despre mai multe boli , si, abia ulterior, m-am gandit sa public informatiile. Poate ca mai sunt si altii cu aceeasi problema, interesati sa si-o rezolve.

Niciun comentariu: