HTTP/:;Irinamateias.ro

18.04.2011

Puiu Chibici - Nu-Ţi cer nimic



Nu-Ți cer nimic în a mea rugă

Când vin 'naintea Ta, Isus,

Ci, doar ca o umilă slugă,

M-aplec adânc, umil, supus.

Nu-Ți cer averi, nici bogăție,

Nici faimă și nici altceva,

Vreau doar cereasca-mpărăţie

Și Harul Tău de-a-pururea.



//:Nu-Ți cer nimic, nimic, Isus,

Ci doar să merg precum ai spus,

Ajută-mă, Te rog, aș vrea

Ca în toate să-împlinesc,

Să-împlinesc doar voia Ta.://



Nu-Ți cer nimic în astă lume,

Decât alături să Te am,

Și, când m-aplec în rugăciune,

Să simt al Cerului balsam.

Nu-Ți cer nimic ce omenirea

Adună astăzi pe pământ,

Ci vreau o, Doamne, mântuirea

Și bucuria, Duhul Sfânt.


Nimic, nimic nu vreau din toate

Ce mă izbește în priviri,

Doresc doar veșnică Cetate

Și-ale slavei Tale străluciri.

Să simt cum Tu mă ții de mână

Și grijă mea o porți mereu,

Și, în dureri, cum mă alină

Iubirea Ta de Dumnezeu.

Niciun comentariu: