HTTP/:;Irinamateias.ro

31.03.2011

Simina-Ce-ai gasit, Doamne, la mine?

[Muzica crestina] Simina - Ce-ai gasit Doamne la mine

Asculta mai multe audio diverse
1.Pribegeam candva departe,


Ratacind pe cai in noapte,

Dar Tu, Doamne, m-ai iubit,

M-ai salvat Isus de moarte.



Ref: Ce-ai gasit Doamne la mine?

N-am nimic bun nici frumos,

Ai venit din inaltime

Sa salvezi un pacatos.

Ce-ai gasit Doamne la mine?

Ca asa mult m-ai iubit

Ai lasat chiar slavi divine

Si in brate m-ai primit.



2.Intr-o zi, impins de gloate,

Te-am vazut cu crucea-n spate,

Am strigat in rand cu toti

Sa fii astazi dat la moarte.

Cand ceream cu ura-osanda

De sub fruntea singeranda,

Ma chemau doi ochi senini

Si-o privire-atat de blanda.



3.Plang de-atunci si mi-e rusine

Si te caut mereu, Straine,

Caci mi-e dor, mi-e dor, mi-e dor

Sa ma iei Isus la Tine.

N-as putea, o sfinte Tata,

Sa Iti rasplatesc vreodata

Dragostea Ta, Doamne bun,

Poate niciodata.

2 comentarii:

pVasy spunea...

1.Pribegeam candva departe
Ratacind pe cai in noapte
Dar Tu, Doamne, mai iubit,
Mai salvat Isus de moarte.

Ref: Ce-ai gasit Doamne la mine
N-am nimic bun nici frumos
Ai venit din inaltime
Sa salvezi un pacatos
Ce-ai gasit Doamne la mine
Ca asa mult mai iubit
Ai lasat chiar slavi divine
Si in brate mai primit.

2.Intr-o zi, impins de gloate
Te-am vazut cu crucea-n spate
Am strigat in rand cu toti
Sa fi astazi dat la moarte
Cand ceream cu ura-osanda
De sub fruntea in cerana
Ma chemau 2 ochi senini
Si-o privire-atat de blanda.


3.Plang de-atunci si mi-e rusine
Si te caut mereu straine
Caci mi-e dor, mi-e dor, mi-e dor
Sa ma iei Isus la Tine
N-as putea a sfinte Tata
Sa iti rasplatesc vreodata
Dragostea Ta, Doamne bun
Poate niciodata.

disa spunea...

Multumesc pentru versuri. Le voi posta sub videoclip.