HTTP/:;Irinamateias.ro

27.03.2011

Intors acasa-Ovidiu Liteanu

Intors acasa


Tată, m-am întors acasă.

Dacă poţi, Te rog, mă iartă

Că m-am dus de lângă Tine

Şi-am plecat în depărtare,

Te-am lăsat cu supărare

Şi-am făcut ce nu e bine...



COR: /:M-am întors acasă

Tată, o mă iartă!

Ţi-am adus numai ruşine,

Vin din depărtare,

Inima mă doare,

Şi plângând, mă-ntorc la Tine:/



Într-o ţară-ndepărtată,

Am pierdut averea toată,

M-a robit păcatul, Tată,

Banii toţi i-am cheltuit

În păcatul cel urât,

Tatăl meu, Te rog, mă iartă...



Împotriva Cerului

Şi-mpotriva Tatălui

Am păcătuit, ştiu bine,

Nu mai merit, Tatăl meu,

Să mai fiu copil al Tău,

Ia-mă ca argat la Tine...



Nu mă mustri, nu mă cerţi,

Tată, mă îmbrăţişezi,

A Ta Dragoste mă iartă,

Mai pot oare fi iubit?

Că mult am păcătuit,

Ce iubire ai Tu Tată!

multe cantari cu Ovidiu Liteanu

Niciun comentariu: