HTTP/:;Irinamateias.ro

24.03.2011

Crestinul-Ovidiu Liteanu

 Crestinul

Dacă spui că eşti creştin, vei umbla cu Dumnezeu,

Vesel vei mărturisi că ISUS e Domnul tău.

Tuturor vei arăta care este calea ta

Şi mereu, pe Domnul tău, vei lăuda!



COR: /:Arată-L pe Hristos, pe Domnul luminos

Arată-L pe Hristos mereu în viaţa ta

Şi cât timp vei trăi, lumină tu vei fi

Să pleci la Dumnezeu în veşnicii:/



Dacă spui că eşti creştin, vei fi plin de Duhul Sfânt

Şi vei duce tuturor vestea bună pe pământ,

Vei trăi pentru Hristos, pentru Domnul Glorios

Orişiunde, vei fi tare bucuros!



Dacă spui că eşti creştin, te vei rupe de păcat,

Călăuza ta va fi Duhul Sfânt neîncetat

Vei fugi de tot ce-i rău, vei umbla cu Dumnezeu

Şi într-una, tu vei fi copilul Său!

2 comentarii:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Mi-aş dori să fiu şi eu MEREU ... în "umbra" Mântuitorului !
Cam "greu" la 55 de ani, dar ... eu îmi păstrez Speranţa !
~
Cornelius, :)
PS:
Voi folosi "titlul" unor postări de la dvs., în micile mele articole; mi-am propus SĂ ÎNVĂŢ, formându-mi un TRASEU care va include şi Blogul dvs.
Chiar dacă NU NE CUNOAŞTEM, vă consider Prietena mea; nu-mi permit să "copiez" nimic, dar ... VOI PĂSTRA cât mai multe ... şi de la dumneavoastră !
Îmi pare rău că "Traseul meu" ESTE FOARTE "Colorat": eu nu "mă uit" SĂ "ALEG" doar ... dintre creştini ortodocşi şi nici doar dintre Credincioşi; eu însumi mă consider suficient de IMPUR, pentru a nu FI ... "PESTE" cineva, oricine ar fi acel CINEVA ! ~,

disa spunea...

Nu ma deranjeaza sa copiati orice. Blogul meu se vrea unul de educatie in spiritul valorilor spirituale, asa ca nu am orgolii de-a nu fi folosit ceea ce postez. Si eu preiau tot ce consider util pentru zidirea noastra sufleteasca.