HTTP/:;Irinamateias.ro

10.01.2011

Rugaciune

Am primit pe mail:


Dumnezeu, Tatăl nostru, plimbandu-se prin casa mea, imi va lua toate grijile şi va vindeca toate bolile mele si ale familiei mele, în Numele lui Iisus, Amin. 
Această rugăciune este atât de puternica. Trimite-o la 12 persoane inclusiv eu. O binecuvântare vine la tine sub forma unui nou loc de muncă, o casă, căsătorie sau financiar. Nu desconsidera si nu pune întrebări. Acesta este un test. Dumnezeu este pe primul loc in viata ta? Dacă da, opreste-te putin din ceea ce faci si trimite-l la 12 persoane acum. Uita-te la ceea ce El face!
Aceasta este rugăciunea mea pentru ca tu si toata familia ta sa fiti feriti de boli şi griji.

Eu v-am trimis-o voua... 

2 comentarii:

Viorica spunea...

Disa, te rog sa fi atenta cand primesti asemenea emailuri. Nu toate sunt atat de binevoitoare precum par. Nu odata s-a profitat de iubirea noastra fata de Domnul pt a se atasa virusuri sau programe de spioni care sa se propage astfel pe internet.

disa spunea...

Multumesc ca mi-ai atras atentia!