HTTP/:;Irinamateias.ro

25.01.2011

Ce dulce esti al rugii ceas-Speranta


O cantare ce-ti aduce liniste,imbarbatare si pace in suflet.

Ce dulce esti, al rugii ceas, cand cu lacrimi pe-al meu obraz
Stau la tronul lui Dumnezeu si-mi pot plange necazul meu;
Oricat durerea e mare, Isus imi da iar scapare;
/: La mine slab ia aminte, cand Lui ma rog eu fierbinte. :/

Al rugii ceas, ce dulce esti, cand Domnului marturisesti
Pacatu-ntreg, amarul tot, si spui: „Isuse nu mai pot!"
El zice: „Mie va rugati, cu-al Meu Cuvant va mangaiati!"
/:Tot ce m-apasa-I voi spune, in timpul de rugaciune. :/

Al rugii ceas, ce dulce-mi esti, in orice zi ma linistesti;
Cat timp, aici, calatoresc eu catre cer cu drag privesc.
Cand acest corp, de pe pamant, il voi depune in mormant,
/: Atunci, in veci, voi fi voios ca m-am rugat, aicea, jos. :/

Niciun comentariu: