HTTP/:;Irinamateias.ro

10.12.2010

Azi ma-ntorc-Ovidiu Liteanu

Azi mă-ntorc, mă-ntorc la Tine, Domnul meu, Isus
Vin cum sunt păcatele m-apasă greu nespus.
Iartă-mă, îmi pare rău că vin aşa târziu
Spală-mă în sângele Tău Sfânt, o Miel divin.


//:Azi vin la Tine, mă-ntorc la Tine, Isus
Vin cu durerea mea,Te rog nu mă lăsa.
Mă-ntorc la Tine, numai la Tine, Isus,
Primi-voi pacea Ta, să-mi umple inima.
Astăzi mă-ntorc la Isus, la Dumnezeu,
Numai El poate să-mi ierte păcatul meu.
Eu către Tine, Isus, strig scapă-mă
Din suflet, astăzi, Te rog, o, iartă-mă.://


Azi mă-ntorc, aşa cum sunt trudit şi-mpovărat
Şi regret că viaţa mi-am trăit-o în păcat.
Domnul meu, n-aş merita să fiu deloc iubit,
O, Isus, atâta vreme, eu nu Te-am primit.


Azi mă-ntorc cu ochii-n lacrimi şi Îţi mulţumesc
Mă închin, cu drag, eu inima Ţi-o dăruiesc.
Iar din ea, cântari Te-o lăuda neîncetat,
Domnul Meu, Îţi mulţumesc, că astăzi, m-ai iertat.

Niciun comentariu: