HTTP/:;Irinamateias.ro

24.11.2010

Adolescenta-etapa dificila

PE GINDURI: SUPRAVIETUIND INCENDIULUI ADOLESCENTEI…
Am un adolescent in familie, pe un nepot de sora, si ne confruntam cu probleme specifice acestei etape a vietii unui om, doar ca noi, adultii, am cam uitat ca si pe vremea noasta nu era mai usor, ca am dat de cap, la randu-ne, celor dragi.
Trebuie, cum imi spunea cineva, sa-l ajut si pe acest copil sa devina matur, asa cum am facut-o cu alti nepoti de frati.
Daca n-am proprii mei nepoti, Dumnezeu mi-a dat problemele altora...

4 comentarii:

Viorica spunea...

Daca n-am proprii mei nepoti, Dumnezeu mi-a dat problemele altora...


Stie el ce face. Succes!

elena marin-alexe spunea...

EL iti va da si dezlegarea problemelor...Fii binecuvantata!

disa spunea...

@Viorica, "bucurosi le-o duce toate"...

disa spunea...

@Elena, "El poate, El poate"...spune cantarea.