HTTP/:;Irinamateias.ro

25.10.2010

Aprecieri

Sa nu credeti ca sunt doar o carcotasa. Mi-au si placut multe lucruri in statiunea la care am facut referire in postarile anterioare..
Oamenii din acele locuri sunt calzi si primitori. Se construieste mult si frumos. Am vazut cateva vile in constructie, printre care si doua duplexuri.
Desi ni s-a oferit mancare de regim, profilul statiunii fiind unul de tratare a bolilor digestive, ea era facuta cu gust, prea consistenta, dupa parerea mea.
Am intalnit multe persoane care mi-au spus ca vin in acel loc de tamaduire de ani buni, iar efectul apei de izvor l-au simtit in mod pozitiv.
Eu am baut apa din izvoarele 2, 4, 8 si 9.
Trebuia sa merg de 2 ori pe zi la izvoare, la o distanta de 2 km. de hotel.
Nu am putut tine cura conform prescriptiilor, dar totusi, in mare parte, am respectat indicatiile medicului.
Am avut noroc, in general, de timp frumos, de care am profitat pentru scurte plimbari si oxigenarea creierului.
Mi-a placut si parcul din fata hotelului, cu multe alei, locuri de joaca pentru copii.
Mi-am propus sa revin in anul viitor, daca m-ajuta Dumnezeu.

Niciun comentariu: