HTTP/:;Irinamateias.ro

19.09.2010

Isus, iubire curata-Manu Negrea



//:Isus, iubire curata,
Isus, comoara mea,
Eu nu Te las, eu nu Te las
Nici pentru lumea toata!://

Sa am tot ce privirea mi-ar cere si-ar dori
Si toata stralucirea atator bogatii
Sa fiu `n-orice privinta in viata implinit
Si n-as avea credinta, sunt un nenorocit.

Isus, iubire curata
Isus, comoara mea
Eu nu te las, eu nu te las
Nici pentru lumea toata

De-as fi in lume sus pus, si-onoruri de-as avea
Si nu te-as avea Isus, pierduta-i viata mea.
Ce-adun cu Tine, creste, si-i binecuvantat,
Altfel, se risipeste in marea de pacat.

Nimic nu-mi foloseste, caci trec si-aicea pier,
Iar tot ce dainuieste e ce fac pentru cer.
Doar ce fac pentru Tine, in veci, va ramanea
Si-odata-n slavi divine, la masa Ta voi sta.

Ce minunata declaratie de dragoste pentru Isus, Mantuitorul!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Faina melodia! Te pup disa draga!

disa spunea...

Ca toate cantarile lui Puiu. Iti intorc pupicii, Elena.