HTTP/:;Irinamateias.ro

13.05.2010

Teama de foamete

 Am văzut ieri, pe televiziuni, disperarea unor pensionari de teamă că, diminuându-li-se pensiile, vor suferi de foame.
 
 Bătrânilor-le-a-ajuns
 
 Mama mea ţine post negru-fără apa şi mâncare-de 2 ori pe săptămâna, iar duminica, până la amiază.
 
 Are 89 de ani şi nu suferă de boli cronice.
 
 Mereu îmi spune şi mie să ţin zile de post, că atunci când vor venii zile de restrişte, să-mi fie mai uşor să trec prin încercare.
 
 Recunosc că eu n-am încercat să ţin nicio zi de post, nici măcar până la amiază, deoarece am arderi foarte intense şi mi se face rău. Nu spun că nu s-ar fi putut, dar prea îmi părea rău de ai mei, deoarece se chinuiau şi nu am vrut să le iau exemplul.
 
 Deci, să revin la ziua protestelor. Am văzut femei de vârstă mamei mele-cel puţin aşa păreau- care erau în stradă ca să protesteze, deşi aproape era să fie strivite de mulţimea dezlănţuită.
 
 Persoanele care au premonitii spuneau mereu că vor veni zile grele, dar nu credeam că sunt atât de aproape!
 
 Doamne, da-ne înţelepciune să privim şi binele şi răul că ceva normal!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

disa draga-
Cred ca nu doar de mancare e vorba aici, ci de medicamente si plati la intretinere, gaz, lumina electrica, telefon, impozit pe locuinta...
E greu fiind batran si bolnav cronic sa te descurci cu aprox.400 lei, pentru toate ce le-am mentionat mai sus.
Nadejdea noastra este doar la Domnul nostru si atat. O zi cu cer senin iti doresc si mamei tale dragi tie, multa sanatate si binecuvantare in EL!

disa spunea...

@Elena draga, iti multumesc pentru urari.
Ai dreptate in ceea ce prieste nemultumirile, dar am vazut si in alte ocazii cum se imping oamenii pentru 2 sarmale. Prea e degradant sa vezi astfel de imagini.