HTTP/:;Irinamateias.ro

16.05.2010

Nu-i problema mea...

Poate ca veti spune ca nu sunt in ton cu vremurile, dar nu inteleg cum de ne plangem ca suntem lipsiti, ca nu avem bani, ca ne merge rau...
Atunci, de unde avem bani pentru concerte, meciuri, weekend-uri la mare si la munte?
Eu, cand nu stau bine cu banii, renunt la distractii, cumparaturi, excursii, si am grija sa-mi platesc utilitatile, sa-mi ajunga de mancare, medicamente, si... cam atat.
Sunt sigura ca multi din cei care alearga dupa relaxare cu orice pret, au datorii la banci, intretinere...
Dar nu-i treaba mea! Fiecare, cum isi asterne, asa doarme. Eu prefer sa adorm repede cand pun capul pe perna...


4 comentarii:

kis spunea...

sti ce face romanul cand nu are bani?
schimba 100$

Dara spunea...

Scuze de offtopic, dar te invit la cules premii de pe blogul meu. :)

disa spunea...

@kis, buna poanta!

disa spunea...

@!Dara, multumesc de invitatie!