HTTP/:;Irinamateias.ro

16.04.2010

Accidente la scoala

Mereu auzi ca s-a mai intamplat un accident cu urmari tragice la scoala.
Fiind vorba de copilul de la Orastie, care e din judetul meu, nu pot sa nu astern si eu cateva randuri in legatura cu situatia dureroasa.
Am cea mai mare suferinta pentru copilul decedat, dar nu pot sa nu fiu si de partea profesoarei.
Zilnic se intampla altercatii, batai intre elevi.
Profesoara i-a certat, dar de unde sa banuiasca ca urmarile vor fi tragice, daca copilul nu a lesinat, nu avea urme de violenta, sange...a venit pe propriile-i picioare in sala profesorilor.
Nepotul meu de sora a facut o saritura -o intoarcere- in timpul pauzei, anul trecut, si-a dat cu capul de-o bordura. A fugit in clasa, dar si-a dat seama ca-l doare rau capul si a rugat pe un coleg sa-l duca la dispensarul scolii.
Medicul, profesionist, l-a trimis cu Ambulanta la Spital, unde i s-a facut o radiografie. Tot doctorita m-a sunat si pe mine si mi-a comunicat cele intamplate si m-a rugat sa merg la Spital, sa vad care va fi situatia, deoarece, motiva ea, cu loviturile la cap nu e de gluma.
In cazul copilului decedat, din pacate, nu se stie care era relatia lui cu parintii, de nu a zis niciun cuvant despre cele intamplate.
Sarmanului i-a fost teama sa nu fie certat, de unde si urmarea tragica.
Cu toata durerea in suflet, totusi, sa ne cautam si vina proprie sau pe cea a Destinului, si sa nu aruncam cu piatra doar in altii...

7 comentarii:

DoarATAT spunea...

HRISTOS A ÎNVIAT !
Doamnei "disa".
~
Această relatare m-a îndurerat !
Pentru că ESTE vorba despre : un copil ! Pentru că ESTE vorba despre un copil care A MURIT !
Relatarea se referă la "un accident" ... cu urmare funestă !
Dacă S-A "petrecut" la Şcoală este întradevăr ... cumplit.
Dacă există totuşi ... dubii, deja agravează o stare de: anormalitate.
~
"Simplificând" elementele acestei tragedii:
-- Dumnezeu să-i ierte pe "vinovaţi" ! Dumnezeu să-l odihnească pe decedat !
-- Dumnezeu să-i ocrotească pe părinţi, să-i ajute "SĂ SE Resemneze" ... căci TOŢI suntem "datori" cu "predarea vieţii" !
~
Doamne ajută-ne ... SĂ NE Predăm ŢIE, Doamne Dumnezeule !
Amin.
~
Cornelius,

disa spunea...

E foarte adevarat ce spui.
Fiecare are partea lui de vina in acest caz nefericit, dar asta e viata. Nu stii cand apare "Doamna cu coasa".

DoarATAT spunea...

Vă mulţumesc din Inimă !
Aţi "plasat" comentariul ... în singurul "LOC" ... CEL MAI EFICIENT, care-mi ESTE util ! ... ACUM !
... "uitasem" ... ŞI MI-AŢI adus AMINTE !
Vă mulţumesc din Suflet !
...
zilele trecute, în "timpul" scurtei întreruperi...AM VRUT ... SĂ ŞTERG !
Am vrut să şterg TOTUL, inclusiv CONT-ul meu !
NU eu trebuie să şterg !
Şi ... chiar NICI nu mă mai interesează, dacă acea "MASCĂ ... nenorocită" ... ÎŞI VA ŞTERGE ... IMPOSTURA, BLASFEMIA, MOJICIA !
Este "păcatul" său ! ... Pentru ACEST "păcat" ... ÎI MULŢUMESC !
M-a AJUTAT ... să "cresc", un pic, mult, NU contează ! Eu CRED ... că am crescut ... drept care Îl IERT !
~
Doamne Dumnezeule !
Fie VIE Voia TA !
Fă-mă Doamne Dumnezeule ... "unealta" TA !
căci EU sunt NIMIC ... fără TINE !
~
Acum TAC !
În TĂCERE mă "alătur" (atât cât pot !) SUFERINŢEI fraţilor noştrii, SEMENILOR noştri ... OAMENILOR din Polonia !
Le adresez UN GÂND Pios, dar şi de Iubire !
(atât cât pot !)
~
Cornelius,
Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
~,
(va rog sa ma iertati ... m-a "luat valul" ! Era mai simplu, DoarATAT : "Va MULTUMESC ! Doamnei "disa" !~ Cornelius,")
~,

DoarATAT spunea...

RE-Coment !
Doamna disa !
~
Mereu am dubii ! Si acum, a trebuit SA INTRODUC de doua ori "cuvantul ... de verificare" ... si asta pentru ca ... mesajul era prea lung !
Desi am fost "atentionat" ca pe primul ... "NU L-AM Introdus corect" ! Au fost situatii in care "cuvantul de verificare", l-am introdus DE TRE ORI ! Din cauza LUNGIMII .. comentariului.
~
Dar "ghimpele" INDOIELII ... ramane !
~
Cornelius,

disa spunea...

@D-le Cornelius, eu trebuie sa va multumesc pentru oboseala de-a comenta pe blogul meu.
Va doresc o zi minunata!

sorin spunea...

Aici sunt toate episoadel Ezel http://t9stiri.blogspot.com/search/label/Ezel?&max-results=4

disa spunea...

@Carter, multumesc!