HTTP/:;Irinamateias.ro

13.03.2010

Traiasca Domnul! -Simina

Nu pot uita, vreodata,
Iubirea aratata de Isus.
M-a-mbracat in haine albe
A pus pe mine podoabele din cer.

El mi-a dat haina de nunta
Ce privirea o incanta, orisicui,
Si in mine, a pus o taina
E iubirea aratata omului.


//:Traiasca Domnul!
El este stanca mea
In care ma incred.
Traiasca Domnul!
El este stanca mea si cetatuia mea.://


Si viata cand va trece,
Nu vrau sa-mi fie rece, inima.
Ca vreau sa-i cant iubirea
La Cel ce nemurirea,in dar, mi-a dat.

Dumnezeu imi da tarie
Sa Ii cant cu bucurie, numai Lui.
In necaz si clipe grele,
Imi trimite mangaiere, harul Lui.


Iar cand cei rai, pe urme,
Doreau sa-mi ia viata, am zarit
O cetate de scapare,
Ajutor si alinare, la necaz.

Din groapa cea adanca
M-a pus sa stau pe stanca, mana Lui
Si in turnul de scapare
Fericit, cant o cantare, Domnului.

Niciun comentariu: