HTTP/:;Irinamateias.ro

14.02.2010

"Un nou destin"-film turcesc

De curand, s-a terminat filmul turcesc "De pe buze la inima".
A inceput un alt serial, "Un nou destin", pe care am de gand sa-l urmaresc.

"Un nou destin" este un serial despre dragoste, ambiţii, lupte pentru putere şi relaţii între persoane cu puţine lucruri în comun, unii bântuiţi de trecut, alţii aflaţi în pragul maturităţii, descoperind dragostea.


Sabiha este căsătorită cu Mehmet şi lucrează împreună la o măcelărie, în Germania, însă soţul ei ascunde lucruri tenebroase. Angrenându-se în mijlocul lumii interlope, Mehmet hotărăşte să se întoarcă în Turcia. Însă membrii reţelei îl găsesc şi îl omoară în faţa soţiei şi a fiicei.

Sabihei nu-i mai rămâne decât să se întoarcă la Istanbul unde află adevărul despre soţul său. Mehmet ducea o viaţă dublă alături de o femeie care i-a născut un copil. Greutăţile o vor copleşi pe tânăra femeie care acum va fi nevoită să ia viaţa de la capăt.

La celălalt capăt al oraşului, Galip, patronul unei tipografii este căsătorit cu Nursel, o femeie foarte răsfăţată de către părinţii ei. Dragostea dinrte cei doi a murit demult, însă Nursel insistă să nu-i acorde divorţul.

Viaţa le va uni destinele lui Galip şi Sabihei într-o incursiune plină de suişuri şi coborâşuri care le va pune dragostea la încercare".

6 comentarii:

Anonim spunea...

f bun filmul,la fel ca si celelalte care s-au terminat( de pe buze la inima si 1001 si una de nopti)

disa spunea...

Da, e mai altfel decat cele obisnuite.

Anonim spunea...

imi plac foarte mult filmele turcesti nu am ce sa comentez despre ele decit ca sant bune

Anonim spunea...

imi plac foarte mult nu am ce sa comentez imi plac si actorii

disa spunea...

din pacate, se termina curand...

disa spunea...

Super actiune, personaje actori!