HTTP/:;Irinamateias.ro

07.02.2010

Esti ne-ntrecut in bunatate

Tu mucul care fumegă nu-l stingi
Nici trestia căzută nu o rupi
Oricât ar fii căzut omul de jos
Tu îl ridici prieten credincios.

Ref:Eşti ne-ntrecut în bunătate
Uşor de-nduplecat în toate
Ca Tine nu e nimenea
O, Miel iubit din Golgota.

Tu nu dispreţuieşti un duh zbrobit
Tu inima rănită n-o răneşti
Te pleci spre cel cu sufletu-amărât
Căci jertfe ca acestea Tu doreşti.

Când stigă Domne un nenorocit
Chemându-Te să-i vii în ajutor
Tu îl asculţi o Doamne negreşit
Şi-l scapi chiar din gura leiilor.

Ref2:Eşti ne-ntrecut în bunătate
Eşti Domnul meu ce totul poate
Ca Tine nu e nimenea
O, Miel iubit din Golgota.

Dator să-Ţi multumesc sunt Domnul meu
Căci mucul fumegând am fost chiar eu
Şi trestia căzut-acolo jos
Ai ridicat-o blând Isus Christos

Ref3:Eşti ne-ntrecut în bunătate
Ierţi greşuri,patimi şi păcate.
Ca Tine nu e nimenea
O, Miel iubit din Golgota.


Simina-Esti necuprins in bunatate...

Vezi mai multe video din Muzica

2 comentarii:

cella spunea...

asa mult imi place melodia asta ... e atata de sensibila ...
felicitari celui ce a scris-o, felicitari Siminei ...
si felicitari tie ca ai postat-o.

disa spunea...

Multumesc, draga mea!
Cred ca majoritatea cantarilor Siminei, sau, cel putin, unele, au fost compuse de Puiu Chibici.