HTTP/:;Irinamateias.ro

09.02.2010

Despre credinta

Mi-am facut un obicei-bun, zic eu- sa postez anumite comentarii la unele materiale ale mele. Ideile mi se par interesante si de folos pentru cei care vor sa aiba o credinta sanatoasa.
Asa ca vedeti materialul de mai jos, scris de Virginia Brasov, careia-i multumesc pentru participarea la temele propuse de mine, pe acest blog.
Stiti cum se spune:
"Daca unul zice mai bine decat mine..."

http://nowheresoonthere.blogspot.com/ spunea..

Murdaria trebuie sa fie un ACCIDENT nu un pretext de a deveni mai intelepti-prin cunoasterea curateniei -asa cum spune Sergiu!
Credinciosii adevarati, indiferent la ce biserica merg, pacatuesc ACCIDENTAL nu HABITUAL-DIN OBISNUINTA, adica murdaria pacatului e un ACCIDENT de care ne ferim si ne pare rau,si ne pocaim de adevaratelea -asa cum zic copiii, nu cum zic altii- adulti: "Doamne iarta-mi azi pacatele, ca sa fac maine altele"!
Si deasemenea luam masuri sa nu se mai intample caci uram pacatul -murdaria .
PACATUL exemplificat prin murdarie e un ACCIDENT, NU UN STIL DE VIATA, justificat de curiozitati naive, inocente sau de -a dreptul vicioase !
Caracterul unui Crestin Adevarat REPET,INDIFERENT de pretentiile apartenentei: ortodoxa,protestanta, etc , e VIRTUOZITATEA unui caracter CHRISTIC , nu naivitatea si innocenta cu care ne-am nascut si pe care am mostenit-o! Iar secretul acestei Virtuozitati care se naste dintr-un caracter CHRISTIC e in paginile Sfantei Scripturi pe care ar trebuii sa o mancam si sa o bem!

Evanghelia dupa IOAN 6:53-56 Isus le-a zis: "Adevărat, adevărat, vă spun, că, dacă nu mâncaţi trupul Fiului omului, şi dacă nu beţi sângele Lui, n-aveţi viaţa în voi înşivă.
Cine mănâncă trupul Meu, şi bea sângele Meu, are viaţa veşnică; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi.
Căci trupul Meu este cu adevărat o hrană, şi sângele Meu este cu adevărat o băutură.
Cine mănâncă trupul Meu, şi bea sângele Meu, rămâne în Mine, şi Eu rămân în el.
Virginia Brasov

2 comentarii:

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

CE ESTE UN ADEVARAT CREDINCIOS
"Un adevarat credincios este o ciudatenie, el are o dragoste suprema pentru Cineva pe care niciodata nu l-a vazut, ii vorbeste cu familiaritate, zi de zi, Unuia pe care nu-l poate vedea, el se asteapta sa mearga in ceruri pe baza meritelor Altcuiva, se goleste singur de sine pentru a fi umplut de Altcineva; recunoaste ca a gresit pentru a putea fi socotit drept; se coboara pentru a fi ridicat, este cel mai puternic atunci cand este cel mai slab, este cel mai bogat atunci cand este cel mai sarac, cel mai fericit cand ii merge cel mai rau, El moare pentru a putea trai ; pierde pentru a putea castiga; daruieste altora pentru a putea pastra pentru el, vede nevazutul, aude neauzitul si cunoaste necunoscutul" (AW Tozer)

disa spunea...

Ajuta-ne, Doamne, sa devenim credinciosi adevarati!