HTTP/:;Irinamateias.ro

06.02.2010

Cum sa fim sanatosi

Am primit un mail, de la Cornelia, verisoara mea, de peste Ocean, cu mai multe remedii de insanatosire, pe care le voi publica in mai multe postari.

Planul de insanatosire in 6 zile
„Daca mergi la doctor, raceala dureaza sapte zile, daca nu te duci, dureaza o saptamana“, aceasta este regula empirica in privinta racelilor tipice. Insa cine va combate simptomele ghidandu-se dupa desfasuratorul nostru se va inzdraveni mai curand.
Ziua 1: Cum va simtiti: Va dor capul si membrele, sunteti lipsiti de vlaga, aveti dificultati de concentrare?
Ce aveti de facut: Fortificati-va sistemul imunitar cu o doza masiva de vitamine: beti de trei ori pe zi cate un pahar de zeama de lamaie fierbinte si, suplimentar, luati un preparat cu multivitamine. Pentru durerile de cap, luati acid acetilsalicilic (aspirina). Culcati-va devreme.
Ziua 2: Cum va simtiti: Va ustura gatul si va mananca narile?
Ce aveti de facut: Sugeti bomboane de tuse. Din trei in trei ore faceti gargara cu apa sarata. Seara, o baie fierbinte. Dupa aceea, beti o cana mare de ceai de tei (adultii pot pune in el un strop de rom, ori de extract alcoolic de echinacea). Infofoliti-va, ca sa va fie cald, dormiti mult si transpirati.
Ziua 3: Cum va simtiti: Va dor muschii si oasele, sunteti ragusiti, aveti nasul infundat?
Ce aveti de facut: Ramaneti in pat, nu mergeti la serviciu. Faceti inhalatii aromate la fiecare trei ore, ca sa dati drumul secretiilor nazale. Tot din trei in trei ore, faceti gargara. Vorbiti cat mai putin, menajati-va coardele vocale.
Ziua 4: Cum va simtiti: Acum nasul va curge din plin si incepe o tuse uscata?
Ce aveti de facut: Ramaneti in continuare la pat, mancati ceva usor (de exemplu o supa de pui). Pentru a mentine umiditatea mucoasei nazale, folositi apa cu sare. Contra tusei, sugeti bomboane cu zahar (zaharul dezinfecteaza). Seara, ungeti-va pe piept cu o pomada impotriva racelii.
Ziua 5: Cum va simtiti: Nu mai aveti febra, iar guturaiul aproape a disparut. Dar tusea devine mai puternica...
Ce aveti de facut: Beti multe lichide, preferabil ceaiuri de plante. In cazul cand doriti sa intrebuintati ceai de tuse, urmati intocmai indicatiile de preparare, deoarece efectul obtinut depinde de durata infuzarii.
Ziua 6: Cum va simtiti: Aproape ca ati trecut hopul, dar inca sunteti lipsiti de puteri.
Ce aveti de facut: Umpleti din nou depozitele de vitamine si minerale ale organismului dvs., golite de boala. Pentru aceasta, mancati multe legume si fructe proaspete. Odihniti-va cat mai mult. Totusi, e bine sa iesiti putin si la aer curat, dar fara sa va obositi".

4 comentarii:

Alina spunea...

Ce interesante sunt sfaturile! Nu am mai racit de mult, probabil pentru ca de cand incerc sa raman insarcinata, tot iau chestii naturiste si poate mi-am mai imbunatatit imunitatea. Dar o sa le copiez si eu undeva sa le am in caz ca se intampla. Si le astept pe urmatoarele. Sanatate multa!

disa spunea...

Alina, mai spune-mi si mie ce iei pentru imunitate. Vreau pt. nora mea.

Alina spunea...

Pai uite: mie mi-a spus o prietena din America - si pe la ei e foarte raspandita endometrioza asta. Si la ei medicii recomanda suplimente cu zinc, pt ca au constatat ca toate femeile care au endometrioza, spre deosebire de celelalte au un nivel scazut de zinc. Asa ca iau Ca+Mg+Zn, 10 zile pe luna, in lunile astea cu vreme rece. Tot ea mi-a spus ca femeile diagnosticate acolo cu endometrioza iau Evening Primrose - la fel 10 zile pe luna, 3 luni si apoi pauza. Eu le iau pe amandoua din prima zi a ciclului. Acum o sa incep a doua luna. Am mai luat extract de muguri de zmeur si coacaz negru - tot ea mi-a trimis niste chestii interesante despre fructele de padure care contin foarte multi antioxidanti, dar cum la noi in aceasta perioada nu am de unde sa le iau, consum extractele astea de la Hofigal. 3 luni si apoi pauza. Asa am reusit sa scap si de un chist care mi-a aparut in noiembrie. Am fost acum in februarie si nu mai era :) beau ceaiuri (am si o problema la rinichi asa ca beau muuuult ceai) - papadie in timpul ciclului pt detoxifiere, apoi urzica, galbenele, afine, iar dupa ovulatie cretisoara cu coada soricelului. Zice ca ar ajuta la fixarea unei eventuale sarcini.
Adresa mea de mail e nfmpitesti@yahoo.com. Te rog scrie-mi daca pot sa-ti mai dau detalii despre chestia asta. Daca la inceput nu vorbeam despre problema asta a noastra, acum chiar imi face bine. Am convingerea ca voi reusi. Sunt sigura ca Dumnezeu ma va ajuta.

disa spunea...

Alina, iti multumesc.
I-am dat cele scrise de tine nurorii mele si i-am spus sa te conecteze.