HTTP/:;Irinamateias.ro

21.02.2010

Cea mai mare dorinta

Am primit pe mail acest mesaj de la fratele meu, Steve, si trebuia sa-l dau mai departe, asa ca vi-l dau voua tuturor cititorilor mei.

CEA MAI MARE DORINTA

"Cand Dumnezeu a deschis o fereastra a cerului, m-a vazut si m-a intrebat:

- Copilul meu, care este cea mai mare dorinta a ta acum?
I-am raspuns :

- Doamne, te rog ai grija de persoana care citeste acum acest mesaj,
de familia si de prietenii sai! Ei merita asta si eu ii iubesc pe toti foarte mult!

Dragostea lui Dumnezeu este precum oceanul: ii poti vedea inceputul dar nu-i poti
vedea sfarsitul. Acest mesaj functioneaza in ziua in care l- ai primit.
Unora le poate parea prostesc dar hai sa vedem impreuna daca functioneaza.

INGERII EXISTA, dar cateodata, deoarece nu au aripi, ii numim prieteni, ca pe tine".

Niciun comentariu: