01.01.2010

Speranta si prietenii-Poti avea orice-Lavinia Les-versuri si muzica


Poţi avea orice, dar, dacă nu-L ai pe Dumnezeu, totul e în van...
 Ascultaţi versurile minunate ale cântării, şi-mi veţi da dreptate.
 
 Dacă-aş fi stăpân pe lumea-ntreaga,
 Şi pe Domnul, dacă n-aş avea,
 Toate lucrurile trecătoare
 Fericirea în viaţă nu mi-ar da.
 
 
 //:Pot avea orice, dar fără Domnul,
 Atâta e tot câştigul meu.
 Nu-s aici plăceri să poată-ntrece
 Fericirea lui Dumnezeu. ://
 
 
 Pot avea un nume plin de faimă,
 Bogăţii că nimeni pe Pământ,
 Dacă n-am nădejdea altor ţărmuri,
 Toate sunt atunci pleavă-n vânt.
 
 
 //:Ce câştig ar fi să-L pierd pe Domnul
 Ce-a dus crucea grea în locul meu,
 Poate oare da Pământul pacea
 Ce-o găsesc doar lângă Dumnezeu?://
 
 
 Câtă bucurie e lângă Domnul,
 Ce duios balsam vindecător!
 El pacatu-mi şterge fără urmă
 Şi durerea alină răbdător.
 
 
 //:Dacă-l am pe Isus, doar pe Isus,
 Pot răbda să fiu dispreţuit,
 El e Slavă mea, Mântuitorul,
 Sunt cu El bogat şi fericit. ://

4 comentarii:

Miriam spunea...

Disa te aşteaptă aici un dar, un gând bun, o rugă şi urarea ,,La mulţi ani binecuvântati!"

Sorin M. spunea...

La hotar de an trecut, sufletul opreşte,
peste drumul petrecut înapoi priveşte:
câte taine, câte stări fericit trăite,
câte binecuvântări zilnic înnoite!

Câte lacrimi şi căinţi urmelor lăsate,
câte jertfe şi dorinţi dragostei curate!
Ce-nălţări şi ce căderi ne-au uimit privirea,
ce comori şi ce dureri poartă amintirea!…

Am lăsat pe drum de jar sânge şi izvoare,
mărturii de crez şi har Oastei viitoare;
am lăsat prin nopţi de chin soare şi morminte,
urme celor care vin pentru veci nainte.

Dumnezeule Slăvit, – inima se-nchină –
fă din tot ce Ţi-am jertfit cale de lumină!
Fă-Ţi Lucrarea Ta de har Oaste nesfârşită,
de la ultimul hotar s-o privim slăvită!

de Traian Dorz

disa spunea...

@Sorin M, sa ne ajute Domnul sa avem in acest an "binecuvântări zilnic înnoite!"
El sa fie cu tine si cu casa ta!

disa spunea...

@Mariana, sunt sigura ca darul tau e, ca de obicei, nemaipomenit!