HTTP/:;Irinamateias.ro

08.01.2010

'Modele"

Se discuta aseara, pe un anumit post de televiziune, despre "modelele" tineretului din ziua de azi, care, conform sondajului efectuat, erau anumiti tineri din viata publica, prezentatoare tv, manelisti, etc.

Intrebat fiind, acum cativa ani, in timpul mandatului sau de presedinte, despre modelul sau in viata, George W Buch a raspuns ca acesta este Isus Hristos.

In ce ma priveste, modelul meu este mama mea, o persoana cu bun-simt, inteligenta, concilianta, miloasa, care si-a educat copiii in spiritul cultivarii valorilor crestine.
"Mai bine face un nume bun decat untdelemnul mirositor, si ziua mortii decat ziua nasterii".
Eclesiastul:7:1

4 comentarii:

Alina spunea...

Ai un model foarte frumos, de care iti doresc sa te bucuri cat mai mult timp!

disa spunea...

@Alina, multumesc, la fel, si tie!

Alina spunea...

Uite, iti scriu si un citata care mi-a placut mult din jurnalul Oanei Pelea, l-am scris si pe blogul meu. Zicea ceva de genul ca pe lumea asta are doua certitudini: "Una e ca exista Dumnezeu. A doua ca o iubesc pe mama." Din pacate eu am pierdut-o pe mama acum 6 luni.

disa spunea...

@Alina draga mea, Dumnezeu sa te intareasca, fiindca stiu ca ai nevoie.
Eu l-am pierdut pe tatal meu, acum 10 ani, si nu m-am obisnuit inca cu ideea ca n-o sa-l mai revad decat, poate, in vesnicia lui Dumnezeu.