HTTP/:;Irinamateias.ro

29.01.2010

Mi-am luat hotararea-botez nou testamental



Cred in Dumnezeu ca Tata, in Isus Hristos ca Fiu
Cred in Duhul Sfant ca este, cred Cuvantul ca e viu
Cred ca mai este iertare, pentru tot ce-am facut rau
De aceea alerg la tronul Sau
Cred ca Isus a fost jertfa. pe un lemn crucificat
Si-n mormant langa Golgota, trupul i-a fost ingropat
Cred ca a-nviat precum a zis, si viu s-a aratat
De aceea la El am alergat.

Refren:
/: Mi-am luat hotarirea inapoi nicicand nu voi da
Cu privirea doar la cruce lumea-n spate o voi lasa
Nu-mi va fi deloc rusine sa afirm ca sunt crestin
Voi sluji mereu prin harul Sau divin :/

Cred Cuvantul care spune, trebuie sa te nasti din nou
Viata veche ie spalata, si totu-i facut nou
Cred ca dragostea lui Dumnezeu se va descoperi
De aceea mai mult ii voi sluji

Cred ca este-un bine si un rau, traiesti si apoi mori
Cred ca Biblia este harta, spre a cerului comori
Cred ca nu sunt singur in Hristos, pe multi El ne-a salvat
De aceea credinta i-am jurat.

Niciun comentariu: