HTTP/:;Irinamateias.ro

05.10.2009

Vesti imbucuratoare

"Eu cred in vindecarile divine,
Ca El ma vindecase si pe mine".

Asa suna o cantare de imbarbatare, care-mi place foarte mult si ma linisteste.
In mail-ul de mai jos, verisoara mea, CORNELIA, imi marturiseste cum s-a atins Domnul de ea, in timpul programului de la Biserica.

"Am primit vestile de la tine si ma bucur ca totul e bine. Ma gandesc mereu la matusa, pentru ca doar ea ne-a mai ramas.
Azi, la biserica, am avut un program special. A venit un frate cu dar de vindecare, plin de putere.
Biserica a fost in clocot. S-a cantat, s-a rugat si am vezut cu ochii mei miracolul.
Degetul meu care m-a durut de cand am fost in tara, Domnul s-a atins de el si nu mai simt durerea.
Mi-a spus ca sunt vindecata si asa a fost. Slavit sa fie D-l! O sa mai stea inca 2 seri la noi, astfel ca vom avea "hrana" din belsug. Pacat ca nu esti aici, sa vezi ce hrana primesti, ca nu te mai leaga nimic de pamant, vrei sa zbori cat mai degraba, sa nu mai vezi nelegiuri.
Imi pare rau de matusa ca o sa stea singura, dar ce sa faceti, ati facut mai mult decat este de imaginat, si Domnul va va rasplati.
Acum inchei si iti voi mai scrie".

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Si eu cred in vindecarile divine!
Domnul face inca lucruri mari pentru cei ce cred.
Imbratisari draga mea!

disa spunea...

Da, Elena, nu o data L-am simtit la lucru pe Domnul.
Mult har si binecuvantare!