HTTP/:;Irinamateias.ro

04.09.2009

Bucurati-va cu "Speranta"!

Misiunea Speranta organizeaza un turneu misionar in SUA si Canada in perioada 14 august – 22 octombrie 2009.
Grupul Speranta, Emma, Alin si Emima Timofte, Maria Cuc si Ioan Timofte se vor afla printre cei care vor sluji Domnului prin cantare in cadrul acestui turneu misionar. Turneul va cuprinde mai multe orase, dintre care mentionam: Chicago, IL - Springfield, MO - Hot Springs, AR - Nashville, TN - Hickory, NC - Atlanta, GA - Charlotte, NC - Hollywood, FL - Houston, Tx - Sacramento, CA - Phoenix, AZ - Los Angeles, CA - Portland, OR - Seattle, WA - Detroit, MI
Vezi programul, aici

7 comentarii:

Anne spunea...

multumim pentru informatii

disa spunea...

@Anne, si eu am fost bucuroasa cand am gasit informatii pe net, intamplator, si am putut participa la concert, in orasul meu.

disa spunea...

@Anne, si eu am fost bucuroasa cand am gasit informatii pe net, intamplator, si am putut participa la concert, in orasul meu.

Anonim spunea...

misiune de care?

te astept la mine pe blog unde discutam cum raportul Oxford Analytica ingroapa presa in rahat tonomatelor romanesti...

disa spunea...

e vorba de muzica crestina.

elena marin-alexe spunea...

Vreau sa-i spun lui- Neinfectat de comunism, ca e vorba de o organizatie crestina non-profit, care are misiunea nobila de a duce Evanghelia lui Dumnezeu pana in cele mai departate colturi ale pamantului, a ajuta pe nevoiasi si nu in ultimul rand a lauda pe Domnul, prin grupul deja celebru SPERANTA.
Acese mici amanunte le stiu de la fiica mea care lucreaza in cadrul departamentului Misiunii Speranta din Romania cu sediul in Cluj-Napoca.
Dumnezeu sa binecuvanteze Misiunea si Studioul SPERANTA!

disa spunea...

@elena, acesti oameni fac un lucru minunat pentru Dumnezeu si pentru mantuirea oamenilor, si, de ce nu, pentru a crea auditoriului o stare de bucurie nespusa.