HTTP/:;Irinamateias.ro

18.08.2009

Cant pentru Tine-Andreea Popoi

Andreea Popoi – Cânt pentru Tine

Numai tu, Doamne, poţi viaţă să dai
presară peste mine flori de Rai
Să rodească peste mine jertfa din Golgota
Nimeni ca Tine n-a iubit mai mult
Ţi-ai dat viaţa pentru-ntreg pământ
Mâna Ta, iubite tată mă va purta
.
Nu voi putea-nţelege niciodată cât de mult Tu m-ai iubit
Cum din mărire-n mila Ta de Tată, fiul Slavei ai jertfit
Cum iubirea Ta mare revarsă puterea de-a muri şi a învia
Smerit eu voi cânta pe veci iubirea Ta
.
Puterea Ta mă face credincios
Cuvîntul-mi face drumul luminos
Zi de zi eşti lângă mine, de partea mea
În încercare eşti cu mine mereu,
Mă duci pe braţe când urcuşul e greu
Biruinţă am deplină din Mâna Ta
.
Cine-i ca Tine Doamne-n univers
Să lase pacea fără de-nţeles
În inima zdrobită care Te va chema
Eşti Singurul ce poate mântui
Şi binecuvântări a dărui
celui care vine sincer ‘naintea Ta
Sursa:misiune.ro

Niciun comentariu: