HTTP/:;Irinamateias.ro

30.08.2009

Bucuria mantuirii

Bucuria Mântuirii

Iubirea ce mi-ai arătat e mare
Iar harul Tău îmi este de ajuns
Chiar si atunci când sunt în strâmtorare
Am bucuria mântuirii prin harul Tău de sus


Oricât ar fi de greu pe cale
Ispitele oricât de mari ar fi
Dar bucuria mântuirii-i si mai mare
Nimic n-o poate stinge orice-ar fi


Si cum să nu-mi fie sufletul voios
Când văd ce mare har eu am primit
Din lumea-aceasta tu m-ai scos
Comoara cea mai mare am găsit


Ah daca-ar sti intreagă omenirea
Ce minunată e cărarea Ta
De s-ar întoarce oamenii la Tine
Râzboaiele din lume s-ar găta


De-ar sti cu totii care e menirea
Ce omul are pe acest pământ
Cum Tu îi chemi si vrei ca omenirea
Să afle pacea ce o dai prin Duhul Sfânt


De-ar sti cu totii care e comoara
Ce trebuie găsita cât trăiesti
Ar alerga cu pasi mai mari spre Tine
Spre culmile inalte, spre căi duhovnicesti


Dar sunt putini ce si-au aflat menirea
Si printre-aceia stiu că sunt si eu
De-aceia sufletul mi-e plin de bucurie
Că te-am găsit pe Tine Domnul meu.
AMIN

Maria Turku
Sursa: misiune.ro
Bucuria mantuirii intrece orice alta fericire. Din pacate, sunt putini cei ce-o experimenteaza.

2 comentarii:

Viorica spunea...

Minunate versuri!
Credeam ca sunt scrise de tine...

disa spunea...

Nu, eu nu sunt asa talentata, Viorica.