HTTP/:;Irinamateias.ro

08.05.2009

Un fel de disputa

Nu suport gunoaiele, la propriu, de data asta.
Cum nu avem femeie de servici pe scara, mai fac eu aceste treburi, cand am chef si timp, numai ca-mi place sa si se pastreze de cei care nu pun mana.
Intr-o zi, cineva a plasat o punga cu gunoi sub scara. Am intrebat in stanga, in dreapta, politicos, cine si-a uitat punga. Cum nimeni nu se recunoastea c-un neuron in minus, am pus afis, si am intrebat, la fel de respectuoas, cine este cel in cauza.
Dupa nici cinci minute, a disparut punga.
Asa se rezolva problema... in mod amiabil.

6 comentarii:

Ana-Maria spunea...

OF!Ne vom putea schimba?

disa spunea...

Cum zice romanul:"doar sapa si lopata ne mai schimba".

astrology_leader spunea...

bine macar ca a disparut in cele din urma:)

cristina spunea...

Eu zic ca se poate, numai sa se vrea.

disa spunea...

asa e, dar iti trebuie ochi de vultur sa, le observi pe toate, apoi, nu vreau sa fiu lupul cel rau...

disa spunea...

@cristina, pai tocmai asta e ca greu se urnesc oamenii cand e vorba de pus mana pentru colectivitate.