HTTP/:;Irinamateias.ro

20.04.2009

Puiu Chibici-Plânge cu-amar Petru in grădină



1.Plange, cu amar, Petru, in gradina,
Plânge si suspina, plânge neîncetat,
Ingenunchiat, plecat pâna-n tărână,
Caci de-al sau Domn chiar el s-a lepadat.

Cor:
M-am lepadat,m-am lepadat de Domnul
Ce sa ma fac, unde sa-m-ascund?
M-am lepadat,m-am lepadat de Domnul
Eu L-am tradat pe Mielul cel mai bland!

2.Cum as putea sa-L mai privesc in fata,
Cand, ca un las, atuncea, L-am lasat
Privirea Lui si fata indurerata,
Nu o voi uita, o Doamne, niciodat'

3.Ma voi intoarce, ma voi umili
Si-L voi ruga sa-mi ierte vina mea.
Stiu ca e bun si nu m-a izgoni,
Ma va primi si iar ma va ierta.

4.Deodata, o mana si o privire blanda,
De la pamant, cu drag, l-a ridicat
Domnul il cheama, dar ce sa-I raspunda?
Hai, vino, Petre, caci Eu te-am iertat.

Haidem sa mergem pana in Galileea,
La fratii nostri care au asteptat,
Sa stie toti, caci pentru vecie,
Voi fi cu voi, din morti, am inviat!

Mergeti cu totii, spuneti la oricine,
Strabateti lumea si in lung si-n lat,
Spuneti la oameni, la orice natiune
Isus e viu, e viu cu adevarat!
=amin=

2 comentarii:

denisia spunea...

Frumoasă melodie...îmi place foarte mult..o ascult întotdeauna cu plăcere...

disa spunea...

Toate cantarile lui Puiu ma impresioneaza.