HTTP/:;Irinamateias.ro

31.03.2009

Ca o pasare in zbor-Coca Saroni



"Dedicat copiilor orfani ,copiilor abandonati , maltratati , violati , exploatati sexual...,dedicat femeilor maltratate fizic si psihic...dedicat " oamenilor strazii " prea des judecatzi gresit ,uitand ca poate circumstantele vieti ne poate aduce pe oricare sa ramanem fara casa ...fara nimic !!!! Prea mult ne costa sa bagam mana in buzunar dupa o mica moneda...Isaia 58:7 împarte-ti pâinea cu cel flãmând, si adu în casa ta pe nenorocitii fãrã adãpost; dacã vezi pe un om gol, acoperã-l, si nu întoarce spatele semenului tãu.
Isaia 58:10 dacã vei da mâncarea ta celui flãmând, dacã vei sãtura sufletul lipsit, atunci lumina ta va rãsãri peste întunecime, si întunericul tãu va fi ca ziua în amiaza mare!
Matei 25:35 Cãci am fost flãmând, si Mi-ati dat de mâncat; Mi-a fost sete, si Mi-ati dat de bãut; am fost strãin, si M-ati primit;
Dedicat deasemeni persoanelor care nu se gasesc in nici o situatie mai sus enumerata , dar , isi simt sufletul captiv...prizonieri de ei insisi...Intr-o zi vom primi raspuns la toate intrebarile...raspunsul il va da IISUS".
Publicat de rudiattila

Niciun comentariu: