HTTP/:;Irinamateias.ro

06.02.2009

Comentariu la "Sfarsitul lucrurilor"

Am primit acest comentariu la un eseu publicat de mine pe www.resursecrestine.ro ,mi-au placut ideile si vi le prezint aici.

"Felicitari pentru interviul prezentat, dar, doresc sa va scriu cateva randuri, chiar daca nu sunt legate intrutotul de subiectul prezentat, dar simt nevoia sa spun cuiva toate acestea si poate imi veti si raspunde...Luca9:24
Cu adevarat traim vremea sfarsitului! Dumnezeu sa ne intelepteasca pentru a-L primi pe Isus Hristos ca Domn si Mantuitor personal in inima noastra si sa nu ne mai lasam manipulati de cei din jur. Traim vremurile apocaliptice! De aceea, toti care-L cunoastem pe Dumnezeu, trebuie sa-L prezentam pe Isus Hristos tuturor celor care nu-L cunosc... Intrebarea mea este: cum sa-i facem pe oameni sa-L cunoasca pe Dumnezeu, cum sa-L primeasca pe Isus Hristos si sa vada lucrarile Duhului Sfant care face toate lucrurile in perioada aceasta a sfarsitului, aici, in Valea Plangerii! Dar suntem datori sa-L prezentam pe Isus Hristos tuturor, pentru ca sa nu ni se ceara sangele lor din mana noastra...
L-am ascultat pe fratele Ivan Vikovan cu cativa ani in urma la B1TV, dar nu stiu cum sa intru in posesia acelor declaratii date de dansul referitor la problemele pe care le-a avut cu cei din Parlamentul Rusiei. Cred tot ceea ce am auzit din cele spuse de dumnealui, dar toti trebuie sa ne intoarcem cu fata catre Dumnezeu pentru ca si El sa-si intoarca privirea catre noi si sa ne mai dea inca un an de har. Cat timp se poate spune Azi, sa ne intoarcem fata catre El! Dumnezeu a hotarat pentru fiecare din noi o zi de cercetare ca sa-L cunoastem pe El si sa facem ceea ce a facut Hristos: sa iubim aproapele, sa iertam si sa intoarcem si obrazul celalalt cand suntem batjocoriti de cei din jur, iar Dumnezeu ne va da viata vesnica - darul primit prin har de bunavoie prin Jertfa lui Isus Hristos pe cruce! Doresc sa fac parte din cei care sa pot spune :\"Vreau sa fac voia Ta Dumnezeule! Iata-ma, trimite-ma!\" Baraganul, care are un asa pamant fertil pentru agricultura, este asa de intelenit spiritual! \"Eu cat si casa mea / familia mea vreau sa slujesc Domnului!\"
Mana lui Dumnezeu am simtit-o zilnic imprejurul meu : pe 05 12 2003 am avut tensiunea 4, am fost constienta permanent, iar doctorul mi-a spus: \"Doamna Bucur, asta n-a fost minune ci miracol dumnezeiesc, pentru ca nu se poate ramane in viata cu aceasta tensiune, pt ca la tensiunea 6 se moare, a fost numai mana lui Dumnezeu! Toti romanii spun ca sunt crestini si cred in Dumnezeu, dar cand aud de Isus Hristos toti sovaie si nu cred ca-I Fiu de Dumnezeu si ca-I Dumnezeu, alaturi de Duhul Sfant si de Dumnezeu Tatal! ... \"Pocaiti-va si credeti in Evanghelie!\" ne spune Biblia. Cum sa fac pentru a nu mai fi \"indiferenta\" fata de semenii mei,deoarece refuzul lor ma determina sa-i consider pe toti la fel si stiu ca nu-i bine, nu-i corect... Stiu ca trebuie sa le spun, chiar daca ei sunt indiferenti.Incerc sa le spun de Isus Hristos, dar privesc la mine ca la un \"nebun\", m-as bucura sa fiu considerata \"nebuna\" pentru Hristos, dar mi-e mila de ei si n-as dori sa mi se ceara sangele lor din mana mea! Un lucru pe care-l pot face, e sa-L prezint cu orice ocazie copiilor de la clasa pe care o conduc si, prin ei, parintii si bunicii sa-L caute si sa-L gaseasca pe Dumnezeu, iar colegii mei sa fie cercetati de Dumnezeu si sa le deschida inima si sa-L primeasca in sufletele lor. Ma rog pentru ei, pentru zona in care locuiesc, pentru Tara in care m-a asezat Dumnezeu, pentru Israel, pentru cei care ne conduc, pentru misionari cum este si fr. Ivan Vikovan, si nu in ultimul rand, pt vecini, prieteni, dusmani sau familia mea."

Vezi articolul:Despre-sfarsitul-lucrurilor-

Niciun comentariu: