HTTP/:;Irinamateias.ro

04.01.2009

Te-astept, Isuse-Ilie Puha



O cantare inaltatoare cu Ilie Puha.

Te-aştept Isuse, privind spre ceruri
Să văd dacă nu vii
Şi-n orice seară, eu Te chem iară
Pentru-a mă pregăti.

Refren 1:
: / Tu eşti aproape, poate la noapte
S-ar întâmpla să vii.
Haina-i pătată, nu e curată
Ce fac eu dacă vii? / :

Te-aştept şi ziua şi-mi este frică,
Că Tu vei apărea
O, dă-mi putere, când am durere,
Ca să mă pot ruga.

Refren 2:
: / Sfântul Tău sânge şi-acuma curge,
El poate-a mă spăla
De orice tină, de orice vină.
Numai Tu poţi ierta. / :

Când dimineaţa, disparea ceaţa,
Deodată-am tresărit,
Mă scol degrabă, privesc afară
Să vă dacă-ai venit.

Refren 3:
Ca oricare, în aşteptare
De-acuma stau mereu,
Viaţa mea toată Ţi-este predată
De-acum eu sunt al Tău.

Niciun comentariu: